تحلیل آمار‌های روزانه سامانه «تصمیم»

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان گفت : تحلیل آمار‌های روزانه سامانه «تصمیم» سازش قطعی ۱۵ درصد از پرونده‌های زوجین کرمانشاهی متقاضی طلاق را نشان می‌دهد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : سامانه تصمیم با هماهنگی و همکاری قوه قضاییه و سازمان بهزیستی کشور در مرداد ماه سال ۹۷ با هدف کاهش آمار طلاق در ۱۱ استان کشور از جمله استان کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی یکی از مزایای این سامانه را تصمیم گیری آگاهانه زوجین در فضایی آرام و بدون اضطرار و اضطراب دانست و گفت : زوجین متقاضی طلاق می‌توانند درخواست خود را در سامانه اینترنتی WWW.zaman.behzisti.net ثبت و یا برای دریافت راهنمایی لازم به دفاتر پیشخوان دولت که دارای مجوز و مورد تایید قوه قضاییه هستند، مراجعه و ثبت نام کنند.

کوهی در ادامه تصریح کرد: زوجین پس از ثبت نام در سامانه و دریافت کد رهگیری به یکی از مراکز مراقبت از خانواده استان معرفی و سازش یا عدم سازش آنان با تشکیل جلسات مشاوره‌ای و انجام مصاحبه‌های انگیزشی توسط کارشناسان و مشاوران این مراکز به سامانه اعلام و نتیجه نهایی برای اجرای حکم به دادگستری ابلاغ می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان با قدردانی از همکاری و همگامی قوه قضاییه، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دادگاه خانواده و حمایت استاندار و دفتر امور اجتماعی و معاونت سیاسی امنیتی استانداری در این زمینه، از خانواده‌ها خواست: در آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان و نوجوانان خود از مشورت با افراد متخصص حوزه خانواده غافل نمانند.

کوهی گفت: زوجین متقاضی طلاق می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های مستقیم سامانه تصمیم ۳۸۳۸۱۰۵۸ و ۳۸۳۵۹۰۹۱ تماس بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

سازش قطعی ۱۵ درصد از پرونده‌های زوجین

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار