اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مرداد ماه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مرداد ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مرداد ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه ۴ مرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۵ مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۳ و ۴ مرداد ماه از این محور ممنوع می‌باشد.

قدمی همچنین خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و بمنظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام‌/ز

ترافیک در محور مازندران از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.