سفر رئیس جمهور به ایلام بعد از اربعین انجام می‌شود

استاندار ایلام گفت: سفر رئیس جمهور به ایلام، بعد از اربعین انجام می‌شود.

سفر رئیس جمهور به ایلام بعد از اربعین انجام می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم سلیمانی دشتکی، عصر امروز در همایش مراسم بزرگداشت روز دهیار در سالن فنی و حرفه‌ای استان ایلام اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به ایلام بعد از اربعین انجام می‌شود.

استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور در سفر خود به استان ایلام طرح‌های قابل بهره برداری را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کنند، که این طرح‌ها که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و صنعت هستند بر رونق اقتصادی استان ایلام، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار استان تاثیر گذار و افق روشنی در فردای ایلام هستند.

وی افزود: در این سفر بسیاری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در حوزه نفت وگاز و پتروشیمی کلنگ زنی و افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

استاندار ایلام گفت: میدان نفتی «دانان»، پروژه لرزه‌نگاری «ایوان و چرداول»، پروژه «p.p پتروشیمی ایلام»، اتصال شبکه ریلی ایلام از برنامه‌های افتتاح و آغاز به کار و مورد بهره برداری در سفر رئیس جمهور به ایلام است.

سلیمانی دشتکی در ادامه افزود: «شرکت بزرگ استیل کورد»، «شرکت فولاد گستر آتنا» و «شرکت کوشای غرب» از پروژه‌های آماده بهره برداری در سفر رئیس جمهور به ایلام هستند.

 سفر رئیس جمهور به ایلام قرار بود که در پایان ماه مبارک رمضان انجام شود که تاکنون این سفر به فرجام نرسیده است.

انتهای پیام/ز

رئیس جمهور به ایلام سفر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.