رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد؛

فعالیت ۱۸ هزار گروه جهادی در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بیش از ۱۸ هزار گروه جهادی با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

فعالیت ۱۸ هزار گروه جهادی در کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عصر امروز در کارگروه بسیج سازندگی استان کردستان اظهار کرد: تلاش‌های سپاه کردستان در حوزه محرومیت‌زدایی و برقراری امنیت در منطقه قابل تقدیر است.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی یک دستگاه اجرایی است و آیین‌نامه اختیارات این سازمان توسط معاون رییس جمهور ابلاغ شده است.

زهرایی خاطرنشان کرد: ماموریت ما کمک به دولت در اجرای محرومیت‌زدایی است و از ظرفیت گروه‌های جهادی در قالب ۱۸ هزار گروه جهادی با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر نیز بهره می‌گیریم.

وی افزود: گروه‌های جهادی پیشران توسعه جهادی کشور هستند و امروز نیازمند گروه‌های جهادی برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف هستیم.

زهرایی همچنین از تعمیر ۱۰ هزار مدرسه توسط دانش‌آموزان خبر داد و افزود: در حوزه آبخیزداری، ساخت مسکن محرومان از جمله طرح‌هایی است که می‌توانیم به صورت ویژه به کردستان کمک کنیم و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح ۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در این استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش تسهیلات و اعتباراتی در نظر می‌گیریم و به کردستان نگاه ویژه داریم.

انتهای پیام/ز

تعمیر ۱۰ هزار مدرسه توسط دانش‌آموزان

برچسب ها: سپاه ، رییس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.