هشت تن مواد غذایی فاسد در خاش معدوم شد

کارشناس مسئول سلامت محیط و کار خاش گفت: هشت تن موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان با حضور نماینده دادستان و شماری از مسئولان دستگاه‌های نظارتی معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسعود آزادی کارشناس مسئول سلامت محیط و کار خاش اظهار داشت: در بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی خاش یک محموله خیار شور فاقد تاریخ تولید کشف که پس از بررسی آزمایشگاهی فاقد قابلیت مصرف انسان تشخیص داده شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی و نظر دادستانی خاش و حضور نماینده دادستان، مرکز بهداشت و انتظامی این محموله معدوم شد.

کارشناس مسئول سلامت محیط و کار خاش ارزش این محموله را افزون بر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۶ هزار و ۳۰۰ بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی این شهرستان انجام شده که در مجموع افزون بر ۱۱ و نیم تن مواد فاسد و غیر قابل مصرف انسانی به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون ریال کشف و معدوم شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت برای ۹۰ متخلف صنفی پرونده تشکیل و ۷۰ واحد متخلف جریمه و هشت واحد نیز تعطیل شده اند.

آزادی تاکید کرد: مردم خاش می‌توانند هرگونه شکایت بهداشتی را به سامانه مدیریت شکایات مردمی به شماره رایگان ۱۹۰ و یا شماره ثابت ۰۵۴۳۳۷۲۸۹۳۲ اطلاع دهند.

ابراهیم گرگیچ مقدم نماینده دادستان خاش نیز گفت: در حوزه قضایی برای برخورد با متخلفان در بخش‌های مختلف کوتاهی نمی‌کنیم و در صورت وقوع تخلف اصناف، عرضه کنندگان مواد غذایی، بهداشتی و ... که با سلامت مردم ارتباط دارند پرونده آنان خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/گ

معدوم سازی هشت تن مواد غذایی فاسد در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار