فرمانده ناجا خبر داد؛

وجود ۸۰ هزار قاری و حافظ قرآن در نیروی انتظامی کشور

سردار اشتری با بیان اینکه حدود ۸۰ هزار نفر از نیرو‌های انتظامی ما قاری و حافظ قرآن هستند، گفت: نگاه کردن، حفظ کردن و عمل به قرآن برکات خود را به همراه دارد.

وجود ۸۰ هزار قاری و حافظ قرآن در نیروی انتظامی کشوربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح، گفت: امروز نیرو‌های مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت در اوج اقتدار قرار دارند و باعث عزت مردم و کشور اسلامی ما هستند.

او افزود: اگر ما در دفاع مقدس توانستیم بر دشمن تا بُن دندان مسلح پیروز شویم، به برکت قرآن و پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و ما در گام دوم انقلاب قرار گرفتیم که این گام توسط مقام معظم رهبری برای ما ترسیم شده است.

سردار اشتری تصریح کرد: جوانانی که در زمینه انرژی هسته‌ای افتخار آفریدند، اشخاصی هستند که در مکتب قرآن پرورش یافتند.

او افزود: امروز کشور ما با توجه به فشارها و تحریم‌ها، از امنیت کامل برخوردار است و به برکت قرآن در حال پیشروی در مسیر موفقیت هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای تحقق و اجرای گام دوم انقلاب باید از وجود ارزشمند قرآن به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شویم.

سردار اشتری با بیان اینکه باید در کنار قرآن، به رهنمودهای نائب امام زمان (عج) نیز عمل و توجه شود، تصریح کرد: اشخاصی که در سوریه جنایت کردند از حافظان قرآن بودند، اما این افراد بدون توجه به عترت و فرامین رهبران خود عمل کردند.

او افزود: امروز سربازان سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرزبانی و نیروی انتظامی به برکت قرآن توانستند مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای رسیدن به پلیس تراز اسلامی در حال گام برداشتن و حرکت در این مسیر هستیم تا به برکت قرآن بتوانیم عمل کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه حدود ۸۰ هزار نفر از نیرو‌های انتظامی ما قاری و حافظ قرآن هستند، تصریح کرد: نگاه کردن، حفظ کردن و عمل به قرآن برکات خود را به همراه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نظر مقام معظم رهبری بر آن است که در کشور میلیون‌ها نفر حافظ قرآن باشند. امروز وارد هر محله که می‌شوید، مشاهده می‌کنید که حرکت‌ها برای فراگیری قرآن بیشتر شده است.

در پایان این مراسم از دو خانواده شهید و معاونت‌های برتر نیروهای مسلح در حوزه قرآن تقدیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار