نمایش جایی برای هیچکس به جشنواره تئاتر رضوی راه یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایش «جایی برای هیچکس» کاری از هنرمندان بومی استان، به چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: نمایش «جایی برای هیچکس» کاری از هنرمندان بومی استان، به چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی راه پیدا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: این نمایش‌نامه نوشته آتوسا ریگی است و کارگردانی این اثر را رضا خدادادبیگی بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این نمایش را تعزیه خوانان سیستان و بلوچستان اجرا می‌کنند، افزود: با همکاری انجمن نمایش استان همه ساله هنرمندان در بخش‌های مختلف استانی و ملی توانسته‌اند موفقیت‌هایی را کسب کنند.

مسگرانی همچنین با اشاره به موفقیت هنرمندان عرصه موسیقی استان، بیان کرد: ۳۰ نفر از هنرمندان جوان موسیقی نواحی از سراسر استان به بخش نهایی سیزدهمین جشنواره موسیقی جوان کشور راه یافتند.

این مقام مسئول عنوان کرد: سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از ۵ مرداد تا ۵ شهریور سال‌جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

راه یابی نمایش جایی برای هیچکس به جشنواره تئاتر رضوی

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار