ورزشکار بوکانی بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان از قهرمانی تکواندوکار نونهال بوکانی در وزن ۴۱- مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا خبرداد.

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: مونا عبدی تکواندوکار نونهال بوکانی در وزن ۴۱- با پیروزی برابر نماینده تایلند مدال طلای این وزن را در مسابقات قهرمانی آسیا به خود اختصاص داد.

به گفته او، امروز (چهارشنبه) در دومین و آخرین روز این مسابقات، پیکار‌های اوزان ۳۷-، ۴۵-، ۵۳-، ۶۱- و ۶۵+ کیلوگرم پسران و ۳۳-، ۴۱-، ۴۷-، ۵۵- و ۵۹+ کیلوگرم پیگیری شد

ملارحیمی افزود: عبدی پس از یک دور استراحت به مصاف «جومی کیم» از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۲۹ بر ۷ به برتری رسید؛ در دومین گام «زوئه هاجر» از لبنان را ۳۳ بر ۱۱ از پیش رو برداشت.

او ادامه داد: مونا در فینال «پاچاراپون سوخامون» از تایلند را ۱۹ بر ۱۱ شکست داد و مدال طلا کسب کرد.

هدایت تیم دختران کشور برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی، محبوبه محمدنژاد و راضیه آقاجان‌پور به عنوان مربیان می‌باشد.

ملارحیمی گفت: قهرمانی افتخارآفرین و شوق برانگیز مونا عبدی در رقابت‌های آسیایی، نشانی از شایستگی و توانمندی و آینده روشن این ورزشکار می‌باشد و گواه لیاقت این نونهال کشورمان برای قرار گرفتن بر بالاترین سکو‌های افتخار است.

او تاکید کرد: بی‌شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه‌ریزی بی‌وقفه کادر فنی و مربیان، دست اندرکاران تکواندو کشور و حمایت بی‌دریغ خانواده وی به دست آمده است. این پیروزی را به ملت بزرگ ایران به خصوص مردم شریف بوکان تبریک می‌گویم و از خدای بزرگ، پیروزی‌های بیشتر را در همه عرصه‌ها برای این قهرمان آسیا آرزو دارم.

سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا ۲۰۱۹ با حضور ۲۳۳ تکواندوکار از دیروز به میزبانی "امان" اردن آغاز و امروز به پایان رسید.
 
انتهای پیام/م

 

نونهال بوکانی بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.