آغاز طرح «نذر آب» دوم از ۱۰ مرداد ماه در سیستان و بلوچستان

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی نذرآب دو از ۱۰ مردادماه لغایت ۲۰ شهریور در سه محور سلامت، معیشت و مخازن آب در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

آغاز طرح «نذر آب» دوم از ۱۰ مرداد ماه در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید محمد مهدی سجادی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در سال گذشته طرح ملی نذرآب در استان سیستان و بلوچستان با هدف محرومیت زدایی و کمک به معیشت و سلامت مردم استان با حضور ۱۹ کاروان سلامت از سراسر کشور در ۱۹ منطقه استان، توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان و نصب بیش از ۱۵۰۰ مخزن آب شرب در مناطق که دچار خشکسالی شده بودند اجرا شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود بارش‌های اخیر همچنان خشکسالی مناطقی از استان سیستان و بلوچستان را تحت تاثیر مشکلات معیشتی و بهداشتی قرارداده است و جمعیت هلا ل احمر مرکز را برآن داشت تا با تشکیل کارگروه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم، طرح ملی نذرآب دو اجرایی شود.

وی گفت: ۱۱ استان کشور در این طرح مشارکت می‌کنند که پس از طی مراحل اولیه اداری، بازدید و ارزیابی اولیه (نیازمندی‌ها، بیماری‌های شایع، تعداد مخزن‌های آب مورد نیاز) مناطق هدف انجام گیرد.

این مسؤول بیان کرد: طرح ملی نذر آب دو از ۱۰ مردادماه لغایت ۲۰ شهریور در سه محور سلامت، معیشت و مخازن آب در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

انتهای یپام/ع

اجرای طرح ملی نذرآب در استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار