دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور با همراهی محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ضمن حضور در دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان، با حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو نمود.
 
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار گفت: همدلی و همفکری مسئولان و متولیان انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور فراهم می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر این نکته که نباید اجازه داد دشمنان وجود اقوام و ادیان مختلف را دستاویزی برای ایجاد اختلاف در انتخابات قرار دهند افزود: رقابت سالم انتخاباتی با حضور گروه‌ها و جناح‌های مختلف می‌تواند زمینه حضور گسترده مردمی را در این حماسه بزرگ سیاسی فراهم کند.
 
معاون سیاسی وزیر کشور نیز در این دیدار با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور از دهم اردیبهشت ماه سال جاری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است.
 
جمال عرف مشارکت حداکثری، ایجاد فضای سالم رقابتی، امنیت در انتخابات و سلامت برگزاری انتخابات را چهار مولفه اصلی ستاد انتخابات کشور دانست و افزود: در ۱۰ دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده اند.
 
او گفت: ۱۱۵ حزب سیاسی در کشور اجازه فعالیت دارند و جلسات مختلفی با گروه‌ها و احزاب سیاسی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/م
 

سفر معاون سیاسی وزیر کشور به ارومیه

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.