همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد در قزوین برگزار می‌شود

ششمین همایش سالانه سازمان‌های مردم‌نهاد استان قزوین بیست‌ودوم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام دبیر هیأت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان گفت: همایش سالیانه سازمان‌های مردم‌نهاد با حضور مهمانان ملی و استانی ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

 بیدخام افزود: با توجه به ضرورت معرفی ظرفیت و توانمندی‌های تشکل‌های مردم‌نهاد، نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی سمن‌ها نیز همزمان برگزار می‌شود.

او از تمام تشکل‌های مردم‌نهاد استان خواست در این نمایشگاه مشارکت کنند.

دبیر هیأت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان همچنین گفت: انتخابات خانه سازمان‌های مردم‌نهاد هم با حضور تشکل‌های ثبت حقوقی شده و دارای پروانه فعالیت معتبر تا سه ماه آینده برگزار می‌شود از این رو کلیه تشکل‌های مردم‌نهاد باید مجوز خود را تمدید کنند.
بیدخام با تاکید بر ضرورت نظارت و ارزیابی مستمر تشکل‌ها بر اساس شاخص‌های ارسالی افزود: در سال گذشته پروانه فعالیت ۲۳ سازمان صادر و یا تمدید شده است و پیش‌بینی می‌شود امسال به ۴۰ مورد برسد.

او با اشاره به انعقاد بیش از ۲۰ تفاهم‌نامه با تشکل‌های مردم‌نهاد دارای مجوز و پروانه فعالیت معتبر در زمینه توسعه مشارکت‌های اجتماعی در سال گذشته، از سمن‌ها خواست در زمینه سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور و در چارچوب اهداف و فعالیت‌های خود، طرح‌های تاثیرگذار و خلاقانه به دفتر اجتماعی ارائه کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد کلیه تشکل‌ها برای ارائه گزارش عملکرد و همچنین تمدید مجوز پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

ششمین همایش سالانه سازمان‌های مردم‌نهاد استان قزوین بیست‌ودوم مرداد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار