نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

وحدت شیعه و سنی نیاز مهم در شرایط امروز است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شرایط حساس امروزی که همه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند، بیش از هر چیز نیازمند وحدت بین شعیه و اهل سنت هستیم.

وحدت شیعه و سنی نیاز مهم شرایط امروز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در اختتامیه اردوی راه رضوان گفت: در شرایط حساس امروزی که همه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند، بیش از هر چیز نیازمند وحدت بین شعیه و اهل سنت به منظور خنثی کردن نقشه‌های دشمنان هستیم.

او تصریح کرد: در عرصه طلبگی و روحانیت  شعیه و اهل سنت هیچ تفاوتی وجود ندارد و هر طلبه شیعه و اهل سنت باید خود را وقف خدمت به پیامبر کند و در این صورت می‌شود، اسلام را در سراسر عالم نسبت به گذشته مقتدر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گقت: اسلام سیاست، اسلام حکومت و هویت اسلام از مولفه‌های اسلام هستند که دشمن سعی دارد مهم‌ترین مولفه اسلام که هویت اسلام است را از بین ببرد و اسلام‌های چنگ گانه‌ای مانند اسلام تکفیری را در جهان ایجاد کند.
 
او ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب به موضوع آرمان هویت سازی و تمدن سازی اسلامی اشاره کردند و ما به عنوان سربازان رسوال الله باید عنوان طلبه اهل سنت و شعیه، نهایت تلاش خود را برای انجام این مهم به کار ببریم.
 
انتهای پیام//م.ی

هویت سازی و تمدن سازی اسلام در گام دوم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.