میزان سرقت در استان ایلام ۱۱ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۱۱ درصدی میزان سرقت در اجرای طرح جامع پیشگیری از سرقت در استان ایلام خبر داد.

میزان سرقت در استان ایلام ۱۱ درصد کاهش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در ارتباط با اجرای طرح جامع مقابله و پیشگیری از سرقت در استان ایلام گفت: اجرای طرح جامع پیشگیری از سرقت، افزایش ۴۸ درصدی دستگیری سارقان در ایلام را در پی داشته است.

وی بیان کرد: طرح جامع پیشگیری از سرقت استان ایلام با هماهنگی و همکاری روسای پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه به مرحله اجرا در آمده است و در کاهش سرقت‌های استان به میزان ۱۱ درصد موثر بوده است.

یاری با عنوان اینکه اجرای طرح مقابله با سرقت بیشترین تاثیر را در مرکز استان داشته است اظهار کرد: ثمر بخشی این طرح به نحوی بوده است که در‌ زمان اجرای این طرح ۲۱۳ سارق دستگیر و ۳۴۵ فقره پرونده سرقت به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات پیشگیرانه در امر سرقت می‌توان به استفاده از فناوری و تکنولوژی‌های نوین در پیشگیری از جرائم، برقرای تعامل با سایردستگاه‌ها در اجرای وظایف و تکالیف پیشگیرانه در حوزه پیشگیری اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: تمام تلاش فرماندهی انتظامی استان ایلام بر ضرورت تمرکز بر جرائم مرتبط با سرقت و سرقت‌های خودرو به عنوان ابزاری در تکوین سایر جرائم است و در این تلاش عملکرد واحد‌های انتظامی موفقیت را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ ن

کاهش ۱۱ درصدی سرقت در استان ایلام

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.