سردار سلامی:

نبرد با سیل همچون ۸ سال دفاع مقدس، غیرتمندانه و شرافتمندانه بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نبرد با سیل اخیر را همچون ۸ سال دفاع مقدس، غیرتمندانه و شرافتمندانه بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز، ۳ مرداد ماه، در جمع جهادگران سیل خوزستان گفت: همه اقشار ایران در برابر سیل دست به دست هم دادند و مثل سنگر‌ها عمل کردند.

وی نبرد با سیل اخیر را همچون ۸ سال دفاع مقدس، غیرتمندانه و شرافتمندانه عنوان کرد و اظهار داشت: همه در صحنه آماده بودند تا نجات‌گر صحنه نبرد سیل باشند و به برکت دستور رهبرمعظم انقلاب، همه ملت پای کار آمدند.

سردار سلامی با بیان این‌که تاریخ یک کشور را جوانان آن سرزمین می‌سازند، تصریح کرد: ایران اسلامی شرایط سختی را تجربه کرده و از بین این دشواری‌ها بزرگ شده‌ایم و هنوز در حال زورآزمایی و مبارزه جهانی با قدرت‌ها هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که در درون سرزمین با همه ناهنجاری، سختی‌ها، کمبود‌ها و دشمنان می‌جنگیم، افزود: اگر دشمن خارجی بخواهد عزت ایران اسلامی را هدف قرار دهد، فرزندان این سرزمین در دریا او را از آسمان به زمین می‌کشانند.

وی اذعان داشت: اگر کفتار پیر استکبار که سهم بزرگی در عقب نگه داشتن ملت ایران و غارت ثروت‌های مادی و معنوی در تاریخ ۱۰۰ ساله دارد بخواهد عرض اندام کند، فرزندان این ملت در دریا او را بین ناو‌های آمریکایی و انگلیسی بیرون می‌کشند و به ساحل می‌آورند.

سردار حسین سلامی با اشاره به این‌که فرزندان ملت ایران اجازه نمی‌دهد که فرمان بیش از ۴۸ ساعت طول بکشد، بیان داشت: در زمین، دریا و هوا راه را بر دشمنان بسته‌اند و بر روی زمین با فقر می‌جنگند.

وی با اشاره به اینکه ایران شکست ناپذیر، قدرتمند و توانا‌ست، در ادامه اظهار کرد: مردم به عنوان رویش‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در صحنه جنگ نظامی بودن آسان‌تر است، اما جهاد برای ساختن امر مهم و نیازمند صبر، تحمل و طاقت است.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی جوانان جهادگر، گفت: راه پیشرفت را یاد گرفته‌ایم و کسی به جزء رهبران بزرگ انقلاب اسلامی به ما یاد نداده است. این راه، راه استقلال، عزت، پیشرفت، امنیت، رفاه و سربلندی را به ما یاد دادند.

وی با بیان اینکه بعداز قرن‌ها امروز آزاد و مستقل هستیم، بیان داشت: در جهانی که کمتر کشوری را می‌توان یافت که مستقل، صاحب اراده و مقاوم در برابر همه قدرت‌ها باشد، امروز همه یاد گرفته‌اند که نباید درباره ایران اشتباه فکر کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که آموزگار بزرگ مقاومت ملت ایران است، افزود: ایران اسلامی درس‌های بزرگی به آمریکا و متحدان آن‌ها می‌دهد و نشان داده که فشار، محاصره، تحریم، ارعاب هیچکدام راه مواجه با ملت ایران نیست و تحت این شرایط ملت ایران قوی‌تر، مستحکم‌تر و مسلط‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: ایرانی‌ها نه فریب می‌دهند و نه فریب می‌خورند بلکه جوانمردانه در جهان قد علم می‌کنند، نه به کسی ظلم می‌کنند و نه هیچ ظلمی را می‌پذیرند.

سردار حسین سلامی با اشاره به این‌که فرهنگ ایران فرهنگ عاشورا است، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد از طریق فلج کردن اقتصاد و فشار معیشتی ملت ایران را در برابر نظام قرار دهد بنابراین جنگ نقطه حضور جهادگران است.

انتهای پیام/گ

نقش پررنگ جهادگران در مهار سیلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.