شهروندان ازقایق تفریحی و شنا کردن در دریای عمان خودداری کنند

مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان گفت: باتوجه به فعالیت سامانه مونسون و مواج بودن دریای عمان شهروندان و مسافران از سوار شدن بر روی قایق های تفریحی شناورهای سبک و شنا کردن خود داری کنند.

مدیریت بحران سیستان و بلوچستان هشدار داد /شهروندان ازقایق تفریحی و شنا کردن در دریای عمان خودداری کنند شهنوازی مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس الگو‌های پیش یابی هواشناسی،باتوجه به فعالیت سامانه مونسون در جنوب استان و مواج بودن دریای عمان شهروندان و مسافران از سوار شدن بر روی قایق های تفریحی شناورهای سبک و شنا کردن خود داری کنند.

او ادامه داد:  فعالیت سامانه مونسون از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده موجب وزش باد شدید در مناطق شرقی دریای عمان، مواج شدن دریا و وزش باد و گرد و خاک در سواحل می‌شود.

او گفت: لازم است قایق‌های تفریحی و شناور‌های سبک و نیمه سبک از تردد در دریا و شهروندان از شنا کردن بپرهیزند.


بیشتر بخوانید:دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود


شهنوازی افزود: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، احتمال رشد ابر‌های همرفتی، طوفان تندری به همراه رگبار و رعد و برق و وزش تندباد‌های موقتی، عصر امروز و عصر فردا در مناطق جنوبی استان وجود دارد، بنابراین از ساکنان این مناطق خواسته می‌شود از اسکان و تردد در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و مناطق مرتفع و کوهستانی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان از فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان خواست، تمهیدات لازم را در خصوص این شرایط جوی فراهم کنند.

انتهای پیام/ع

دریای عمان مواج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار