امام جمعه بروجرد خبر داد؛

نمازجمعه میعاد گاه وحدت و همدلی مسلمانان است

امام جمعه بروجرد گفت: نماز جمعه میعاد گاه هفتگی وحدت و اتحاد و همدلی مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور افزود: نماز جمعه به برکت انقلاب اسلامی ایران در حدود ۹۰۰ شهر و بخش کشور اقامه می‌شود.

وی با تاکید براینکه نماز جمعه آیینی سیاسی و سیاسی است، اظهارداشت: امام جمعه خودش باید باتقوا و پرهیزگار باشد تا دیگران را به تقوا و پرهیزگاری رهنمود شود و امام جمعه باید دشمن شناس باشد و وقتی برای ایراد خطبه‌ها اسلحه به دست می‌گیرد با بینش سیاسی بالا توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان را شناسی و به نمازگران معرفی کند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: بی اعتنایی به نماز جمعه نشانه نفاق است و در حکومت اسلامی مسلمانان نباید از روی عمد نماز جمعه را ترک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: خطیب جمعه باید سخنان خود را در جهت اصلاح امور جامعه بیان کند.

وی با اشاره به دستگیری مفسدان اقتصادی در کشور توسط قوه قضاییه ادامه داد: رسانه‌ها در مواقعی که مفسد اقتصادی توسط قوه قضاییه دستگیر می‌شود پیش داوری نکنند و اجازه دهند تا قوه قضاییه کار خود را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: قوه قضاییه باید با کسانی که به مردم خیانت می‌کنند قاطعانه برخورد کند.

وی اظهار داشت: قانون گریزی جرم است و کسانی که از مجرمان حمایت کنند به اسلام و انقلاب خیانت کرده اند.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: در عملیات مرصاد منافقین به دستور امریکا و اسرائیل قصد داشتند تهران را تصرف کنند، ولی به لطف خداوند و همت رزمندگان اسلام در ابتدای راه شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: عملیات مرصاد یکی از نشانه‌های امداد غیبی خداوند بود که دشمنان ناکام شکست خوردند.

امام جمعه بروجرد گفت: مبارزه با هنجار شکنان و کسانی که نظم جامعه را به خطر می‌اندازند خواسته مردم است و نیروی انتظامی همواره مورد اعتماد مردم است و از ان حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: از پلیس فتا شهرستان بروجرد و فرماندهی انتظامی استان لرستان سردار مهدیان نسب به خاطر دستگیری هتاکان در فضای مجازی تشکر و قدردانی می‌کنم.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: وزیر امور خارجه در سخنان خود گفته است که هرگز فرصت مذاکره را از دست نمی‌دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: رئیس جمهور نیز در سخنان خود گفت: مذاکره با دشمنان دیوانگی است پس چرا دوباره ساز مذاکره با آمریکا را می‌زنند.

وی اظهار داشت: باید با دشمنان با قدرت صحبت کنیم و ضعف نشان ندهیم.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان در برابر سپاه اسلام ذلیل هستند و نمی‌توانند هیچ اقدامی انجام دهند.

امام جمعه بروجرد گفت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفت کش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نشانه‌های اقتدار این نهاد انقلابی است.

انتهای پیام/د

نمازجمعه میعاد گاه وحدت و همدلی مسلمانان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار