نماینده، ولی فقیه در لرستان:

گام دوم کم کردن تعهدات برجام سیاستی منطقی و عقلانی بود

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: گام دوم کم کردن تعهدات برجام سیاستی منطقی، عقلانی و قابل قبول از طرف دولت بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی  نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: گام دوم کم کردن تعهدات برجام سیاستی منطقی، عقلانی و قابل قبول از طرف دولت بود.

 میرعمادی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: اروپا در این قضیه بدنبال وقت تلف کردن بود و با ادامه این روند چیزی به ایران داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اروپائیان دنیاطلب و ترسو هستند و جایی که منافعشان درخطر قرار بگیرد دست به دامن آمریکا می‌شوندتصریح کرد: اروپا و آمریکا زبان عقل و منطق را متوجه نیستند و باید با زبان مقاومت با آن‌ها صحبت کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: از همه مضحک‌تر موضعگیری آمریکا بود، از یک طرف می‌گوید برجام وحشتناک‌ترین توافق نامه است، اما از طرف دیگر به ما می‌گوید برجام را نقض نکنیم.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در این شرایط آمریکا از ۲ اهرم فشار حداکثری و ایجاد اتحاد استراتژیک جهانی علیه ایران استفاده می‌کند افزود: ما باید در برابر آن‌ها ۲ کار مهم را انجام دهیم اول مقاومت و عدم سازش و دوم تعهدات را در برجام تا می‌توانیم پایین بیاوریم.

وی توضیح داد: راه اندازی آب سنگین اراک اهرم فشار خوبی است که مطمئناً دشمن را مجبور می‌کند به التماس بیفتند چراکه دیگر با مذاکره و تلفن و پیغام فرستادن کاری پیش نمی‌رود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در ادامه به ۲۱ تیر سالروز قیام خونین مسجد گوهر شاد علیه کشف حجاب رضاخانی و روز حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: حجاب یک امر ذاتی است و انسان ذاتاً حجاب و عفاف را دوست دارد تا آنجا که یک نظر سنجی از پسران بی بندو بار هم نشان داده که همه آن‌ها خواهان ازدواج با افراد محجبه هستند.

میرعمادی با بیان اینکه امروز شاهد تبلیغ بی بند و باری و بی حجابی بعنوان یک توطئه استکباری هستیم اظهار داشت: عده‌ای علناً هنجارشکنی می‌کنند و بصورت هدفمند بی حجابی را تبلیغ می‌کنند که باید با قاطعیت با این مسئله برخورد کرد.

وی توضیح داد: عده‌ای با دریافت پول مدت کوتاهی در مقابل دوربین حجاب خود را برمی دارند و عده‌ای معدود نیز به بی حجابی و بی بند و باری دامن می‌زنند که در این میان متاسفانه شاهد سهل انگاری برخی مسئولان هستیم که اراده چندانی برای حل این مشکل از خود نشان نمی‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان به فرا رسیدن موسم حج اشاره کرد و گفت: حج نعمت بزرگی است و اگر حج ابراهیمی انجام شود آثار سیاسی و اجتماعی فراوانی دارد، اما سعودی‌ها بدنبال حج سکولار هستند و هدفشان از این مسئله جلوگیری از سر دادن فریاد برائت از مشرکین به منظور تامین خواسته‌های اربابش آمریکاست.

میرعمادی در پایان‌به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این شورا همواره نشان داده که خار چشم بدخواهان نظام و مدافع حقوق مردم است.

وی ادامه داد: ایام انتخابات را در پیش داریم از این رو لازم است که گفته شود که انتظار داریم که نیرو‌های جوان حاضر در شورا مانع ورود ناخالصی‌ها به مجلس شوند تا دیگر شاهد حضور نماینده مجلس منفعت طلبی و معامله گر در مجلس نباشیم.

انتهای پیام/ر

گام دوم کم کردن تعهدات برجام سیاستی بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ تير ۱۳۹۸
ده سال پیش یک عده با وعده تعامل، مذاکره، دیپلماسی و لغو تحریم ها برنامه اتمی ایران را از ریشه نابود کردند.