لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مارک ویلموتس

مارک ویلموتس برنامه ویژه‌ای را برای آماده سازی ملی پوشان فوتبال ایران و حضور مقتدرانه در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۱۴ شهریور آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران باید در گروه سوم این مسابقات به مصاف عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برود.

لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مربی مارک ویلموتس

مارک ویلموتس که اکنون در بلژیک حضور دارد برنامه ویژه‌ای را برای آماده سازی شاگردانش و حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها در نظر گرفته است.

سرمربی تیم ملی ایران حدود یک ماه پیش در مصاحبه اش با یک رسانه بلژیکی اعلام کرد از ماه آگوست برای آشنایی با عملکرد بازیکنان لژیونر در باشگاه‌های اروپایی به کشور‌هایی که این بازیکنان در آن حضور دارند می‌رود.

لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مربی مارک ویلموتس

پنج بازیکن ایرانی در فصل جاری لیگ بلژیک به میدان می‌روند. یونس دلفی، امید نورافکن و علی قلی زاده (شارلروا) کاوه رضایی (کلوب بروژ) و میلاد محمدی (خنت) این نفرات هستند. هفته اول لیگ بلژیک از شب گذشته آغاز شد و ویلموتس با توجه به اینکه که اکنون در کشورش حضور دارد بی شک تا زمان بازگشت به ایران، برخی بازی‌های لژیونر‌های حاضر در بلژیک را در ورزشگاه تماشا می‌کند.

البته طبق برنامه ویلموتس قرار است در هفته‌های اخیر برای بررسی وضعیت سردار آزمون و سعید عزت اللهی در تیم‌های زنیت سنت پترزبورگ و روستوف سفری هم به روسیه داشته باشد. لیگ برتر سرزمین تزار‌ها شب گذشته وارد هفته سوم خود شد.

لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مربی مارک ویلموتس

پرتغال دیگر گزینه‌ای است که سرمربی بلژیکی در هفته‌های آتی و پیش از آغاز اردوی شهریور ماه تیم ملی به احتمال فراوان در آن حاضر می‌شود تا در جریان آخرین شرایط مهدی طارمی و مهرداد محمدی که به تازگی با تیم‌های ریو آوه و دپورتیوو آوس این کشور قرار بگیرد. ضمن اینکه امیر عابدزاده هم که این فصل هم برای تیم ماریتیمو به میدان می‌رود شانس ملاقات با ویلموتس را خواهد داشت.

لیگ پرتغال از ۱۸ مرداد آغاز می‌شود.

همجواری کشور‌های فرانسه و بلژیک احتمال سفر ویلموتس به فرانسه برای تماشای بازی سامان قدوس در ترکیب تیم آمیان در رقابت‌های لوشامپیونا را افزایش می‌دهد.

تیم سامان قدوس نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را ۱۹ مرداد مقابل نیس انجام می‌دهد.

هرچند وحید امیری در نقل و انتقالات فصل جاری لیگ برتر از ترابزون اسپور ترکیه به پرسپولیس بازگشت، اما با توجه به انتقال اللهیار صیادمنش به تیم فنرباغچه همچنان ۲ بازیکن ایرانی در لیگ ترکیه بازی خواهند کرد. فصل جاری این رقابت‌ها از ۲۵ مرداد شروع می‌شود. شاید سفر به ترکیه هم در برنامه‌های ویلموتس قرار بگیرد و او از این طریق عملکرد صیادمنش و سید مجید حسینی را بررسی کند.

لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مربی مارک ویلموتس

برایتون نخستین بازی اش در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس را ۱۸ مرداد مقابل واتفورد برگزار خواهد کرد و باید دید آیا ویلموتس برای تماشای بازی‌های برایتون تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی به انگلیس سفر می‌کند یا خیر؟

دیناموزاگرب که از صادق محرمی در فهرست خود استفاده می‌کند در جایگاه مدافع قهرمانی لیگ کرواسی فردا نخستین بازی اش را مقابل اسلاون بلوپو برگزار می‌کند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ کنگ که قرار است ۱۹ شهریور برگزار شود به احتمال فراوان از پنجم این ماه آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ویلموتس، تماشاگر ویژه بازی‌های تیم ملی امید در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ مرد بلژیکی به تایلند می‌رود

شاگردان ویلموتس به مصاف میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌روند

آشنایی با حریفان تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.