پروژه‌های ناتمام شورابیل تکمیل می‌شوند

نایب رئیس شورای شهر اردبیل از تکمیل پروژه‌های شورابیل با تزریق اعتبارات جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حبیب فتحی, نائب رئیس شورای شهر اردبیل؛ گفت: اعضای شورای شهر اردبیل با لایحه افزایش اعتبارات مربوط به تکمیل پروژه‌های گردشگری شورابیل موافقت کردند تا در فصل کاری زمینه تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها فراهم آید.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل پارک نور، دیوار پیام نور، المان مزار شهدای گمنام، مرمت و بازسازی این مجموعه ارزشمند، استودیوی شورابیل و باغ بهشت است که با اصلاح بودجه به شهرداری اجازه داده شد تا با افزایش اعتبارات نسبت به تکمیل این مجموعه‌ها اقدام کنند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: ما روند توسعه خوبی را در شورابیل شاهد هستیم و قطعا با افزایش اعتبارات پروژه‌های جذاب گردشگری در این منطقه به سرعت عملیاتی شده و در کنار شهروندان گردشگران و مسافران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

فتحی ادامه داد: شورای شهر اردبیل علاوه بر کمک به مجموعه‌های خیریه، تشکل‌های مردم نهاد و عام‌المنفعه این بار با اهدای زمین ۳۲۵ مترمربعی به کمک انجمن حمایت از زندانیان شتافت تا از قبل این هبه زمینه برای حمایت و همراهی خانواده‌های زندانیان نیازمند فراهم آمده و این مجموعه با تدابیر مناسب در کسب درآمد پایدار بتواند از این خانواده‌ها حمایت کند.

وی بیان کرد: براساس توافقی که اخیرا شورا و شهرداری اردبیل با آب و فاضلاب شهری انجام دادند قرار شد، با اعمال ۲۵ درصد تخفیف در حفاری‌ها عملیات آبرسانی به شیخ کلخوران انجام شود تا ساکنان این منطقه بتوانند از آب شرب سالم و پایدار شهری استفاده کنند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در نقطه مقابل همکاری شهرداری با آب و فاضلاب شهری قرار شد آبفای شهری استان نیز نسبت به جابجایی خط لوله آب در خیابان عطایی و همچنین عملیاتی شدن لوله آب در اطراف موزه دفاع مقدس و حفاری مورد نظر در این مسیر اقدام سریع را انجام دهند.

فتحی با ابراز خرسندی از پیوستن اردبیل به جمع شهر‌های گردشگری جهان و دعوت از شهردار به مجمع جهانی شهر‌های گردشگری دنیا ابراز کرد: قرار شد دو نفر از اعضای شورای شهر نیز به همراه شهردار در این اجلاس حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/س

اردبیل به جمع شهرهای گردشگری جهان پیوست.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.