شرکت ال‌جی تولید نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر اپل را بر عهده گرفت

ال‌جی قصد دارد برای آیفون‌های سال ۲۰۲۰ اپل نمایشگر‌های OLED انعطاف‌پذیر تولید کند.

شرکت ال‌جی تولید نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر اپل را به عهده گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ال‌جی به سرعت و با جدیت تمام در تلاش است تا به دومین تأمین‌کننده نمایشگر‌های OLED شرکت اپل تبدیل شود تا نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر این شرکت را برای سال ۲۰۲۰ و گوشی‌های iPhone XII تولید کند و انحصار نمایشگر‌های OLED اپل را از دست سامسونگ خارج کند. گفته می‌شود خط تولید E6 در کارخانه ال‌جی در کره به همین منظور پاکسازی شده است و اپل امیدوار است بهترین کیفیت نمایشگر را از ال‌جی دریافت کند. تولید نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر برای شرکت اپل می‌تواند قیمت فروش متوسط نمایشگر‌های شرکت ال‌جی را تا حدود ۱۰ درصد ارتقا دهد که برای مسئولان آن چندان ناچیز به نظر نمی‌رسد. متأسفانه، شمار پنل‌های OLED با کیفیت مورد نظری که ال‌جی توانسته است در سال‌های اخیر تولید کند، چندان بالا نیست.


بیشتر بخوانید: اپل در صدد خرید بزرگترین شرکت تولیدکننده چیپست جهان


تا به حال، پنل‌های ال‌جی پیش از این برای تعمیر آیفون‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گرفتند و با آماده کردن خط تولید E6 ال‌جی احتمال دارد که شاهد نمایشگر‌هایی با کیفیت بالا روی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ باشیم. به هر حال، ال‌جی کاملا آماده نیست که به طور کامل سامسونگ را برای تولید نمایشگر آیفون‌های سال ۲۰۲۰ کنار بزند. بر اساس گفته‌های جئونگ سئو-هی، مدیر امور مالی ال‌جی، سرمایه‌گذاری ال‌جی روی تولید نمایشگر در سه سال اخیر در سه ماهه سوم امسال مشهود خواهد بود. این شرکت کره‌ای قصد دارد اولین نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED خود را تولید کند.

شرکت ال‌جی تولید نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر اپل را به عهده گرفت

در هر صورت، با استفاده از اعتبار اپل، ال‌جی باید قادر باشد تا تولید خود را افزایش دهد، چرا که شرکت اپل به شدت دنبال این است تا یک تولیدکننده نمایشگر دیگر را پیدا کند و حق انحصار بیش از حدی که به سامسونگ می‌دهد، از وی سلب شود. بر اساس شایعات منتشر شده، یک پنل نمایشگر iPhone X حدود ۱۰۰ دلار برای اپل تمام می‌شود و مبلغ یک نمایشگر برای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی iPhone XS Max صد در صد بیشتر خواهد بود چرا که تعمیر این نمایشگر‌ها تنها ۳۲۹ دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

تولید نمایشگر‌های OLED اپل توسط ال‌جی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.