تغییر نمایشگر ساعت‌های هوشمند؛

راهکار جدید اپل برای افزایش عمر باتری Apple Watch

اپل قصد دارد از با بروزرسانی نمایشگر ساعت‌های خود توانایی و عمر باتری این گجت‌های هوشمند را افزایش دهد.

تغییر نمایشگر ساعت‌های هوشمند، راهکار جدید اپل برای افزایش عمر باتری این گجت‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگرچه توانایی‌ ساعت‌های هوشمند اپل هر ساله بهبود می‌یابد  و این شرکت برای حفظ رضایت کاربران خود به صورت متوالی ویژگی‌های جدیدی را به Apple Watch اضافه می‌کند ولی با این حال عمر پایین باتری‌های این گجت‌های هوشمند هنوز معضلی بزرگ برای اپل به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید: بهترین آیپاد‌های ۲۰۱۹ اپل را بشناسید +تصاویر


همانند بسیاری از شرکت‌های مطرح تولیدکننده ساعت‌های هوشمند، اپل نیز با اتخاذ تصمیم ویژه و برنامه ریزی دقیق به دنبال افزایش عمر باتری این دستگاه‌ها است. امروز ساعت‌های هوشمند در میان گجت‌های مختلف از محبوبیت و فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان ترجیح می‌دهند در کنار تلفن‌های همراه خود ساعتی پرکاربرد و با قابلیت‌های ارتباطی ویژه‌ای را داشته باشند. لذا بازار داغ این فناوری هوشمند شرکت‌های زیادی را به سمت تولید آن جذب کرده است. 

اعمال تغییرات در نمایشگر اپل واچ برای بیشتر کردن عمر باتری

احتمالا از سال آینده میلادی اپل از نمایشگرهای microOLED به جای صفحه نمایش‌های OLED در Apple Watch استفاده می‌کند. اپل مدعی است که به کارگیری این نمایشگرها موجب می‌شود علاوه بر نمایش تصاویری با کیفیت بیشتر میزان مصرف باتری نیز کاهش یافته و در نتیجه عمر باتری بیشتر شود.  

تغییر نمایشگر ساعت‌های هوشمند، راهکار جدید اپل برای افزایش عمر باتری این گجت‌ها

در همین راستا اپل به تازگی قراردادهایی را با دو شرکت فناوری تایوانی امضا کرده است. این دو شرکت قرار است تا سال آینده نمایشگرهای مخصوصی را برای ساعت‌های اپل فراهم کنند. شرکت LG نیز برای همکاری در پروژه جایگزینی نمایشگرهای microOLED با OLED ابراز تمایل کرده است و احتمال دارد به زودی تعاملات خود را با اپل بیشتر کند. 

تغییر نمایشگر ساعت‌های هوشمند، راهکار جدید اپل برای افزایش عمر باتری این گجت‌ها

تغییر در ساعت‌های هوشمند اپل ممکن است زمینه ساز تغییرات زیادی در دستگاه‌های مختلف این شرکت باشد. با توجه به روند نزولی فروش گوشی‌های آیفون در ماه‌های گذشته و در نتیجه ضرر مالی بسیار سنگین شرکت اپل، مدیران این شرکت برنامه ویژه‌ای برای فروش گجت‌های هوشمند در نظر گرفته‌اند و در این مسیر از تمامی ابزارهای ممکن استفاده می‌کنند. 

انتهای پیام/

اپل با تغییر در نمایشگر ساعت‌های هوشمند خود عمر باتری آن‌ها را افزایش می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار