اضافه شدن قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل به ساعت هوشمند سامسونگ

گوگل با طراحی برنامه‎‌‌ای خاص امکان استفاده از قابلیت‌های دستیار هوشمند خود در ساعت‌های گلکسی واچ را در اختیار کاربران این گجت‌ها قرار داد.

اضافه شدن قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل به ساعت هوشمند سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند سامسونگ از اینکه تنها قادر به استفاده و هماهنگی گجت خود با دستیار صوتی سامسونگ-Bixby بودند، احساس نارضایتی  داشته و بارها از مدیران سامسونگ خواستند این ساعت‌ها را با دستیار صوتی گوگل نیز هماهنگ کنند. حال گوگل خود با طراحی اپلیکیشنی خاص امکان بهره‌برداری از قابلیت‌های دستیار هوشمند خود را در اختیار کاربران ساعت Galaxy Watch گذاشته است.


بیشتر بخوانید: عینک واقعیت افزوده اپل راه‌ حلی مناسب برای یاری افراد دارای اختلال بینایی


کاربران ساعت‌های هوشمند سامسونگ از این پس می‌توانند تنها با مراجعه به Google Store و دانلود و نصب برنامه مربوطه از تمامی قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل استفاده کنند. اگرچه  دستیار صوتی سامسونگ یا Bixby از توانایی‌های بسیاری برخوردار است ولی به دلیل گستردگی کاربران سیستم عامل اندروید در سراسر جهان و هماهنگی هزاران برنامه موجود در Google play با دستیار هوشمند گوگل، برخورداری از ویژگی‌ انطباق با این دستیار صوتی مزیت بزرگ و مهمی برای گجت‌های هوشمند محسوب می‌شود. 

هماهنگی کامل دستیار صوتی گوگل با ساعت‌های هوشمند سامسونگ

سامسونگ با انتشار ویدئویی در یوتیوب نحوه عملکرد دستیار صوتی گوگل در ساعت‌های هوشمند سامسونگ را نشان داده است. کاربران در این ویدئو کوتاه هماهنگی مناسب Galaxy Watch با دستیار صوتی گوگل را مشاهده می‌کنند. عملکرد دستیار هوشمند گوگل در ساعت‌های سامسونگ دقیقا مانند دستگاه‌های دیگر نیست. یعنی کاربران باید چه در هنگام دانلود و نصب برنامه و چه پیش از استفاده تنظیمات خاصی را روی ساعت انجام دهند تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. 

اضافه شدن قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل به ساعت هوشمند سامسونگ

طبق آخرین خبرهای منتشر شده از سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ معرفی می‌شود. این ساعت به خوبی با قابلیت‌های دستیار صوتی گوگل هماهنگ شده است  تا کاربران سامسونگ از خریداری گجتی هوشمند لذت ببرند. با توجه به بازار بسیار داغ گجت‌های هوشمند در سراسر جهان شرکت‌های بزرگ فناوری هرکدام با روش‌هایی خاص به دنبال جذب بیشتر کاربران به سمت خود هستند، در این میان سامسونگ با توانایی فنی و کیفی بالا، رقیبی بسیار قدرتمند برای شرکت‌های دیگر محسوب می‌شود. 

در ادامه فیلم منتشر شده از سوی سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

ساعت‌های هوشمند سامسونگ به دستیار صوتی گوگل مجهز می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.