هدفون B&O گجتی مجهز به باتری غول‌پیکر و دستیار هوشمند گوگل

هدفون‌های جدید شرکت B&O با امکاناتی پیشرفته و باتری با ظرفیت بسیار بالا به مشتریان عرضه می‌شوند.

هدفون B&O گجتی با باتری غول‌پیکر و دستیار هوشمند گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت B&O به تازگی نسل جدیدی از گجت‌‌های هوشنمند خود را با نام Beoplay H9 معرفی کرده است. این هدفون‌های زیبا برای کارایی هرچه بهتر به باتری با ظرفیت بسیار زیاد و دستیار هوشمند گوگل مجهز شده‌اند؛ همین دو ویژگی مهم هدفون Beoplay H9 را از سایر هدفون‌های موجود در جهان متمایز می‌کند.


بیشتر بخوانید: لنوو نسل جدید از گجت‌های هوشمند خود را معرفی کرد


پس از جنجال‌هایی که برای تولید و معرفی نسل جدید ایربادهای اپل اتفاق افتاد و همینطور قیمت بالایی که برای این هدفون پیش بینی شده بود، شرکت Bang & Olufsen تصمیم گرفت از موقعیت به وجود آمده استفاده کرده و هدفون جدید این شرکت را برای علاقمندان به گجت‌های هوشمند رونمایی کند. هدفون Beoplay H9 شرکت B&O هم اکنون در ایالات متحده آمریکا موجود است و کاربران می‌توانند اقدام به خریداری آن‌ کنند. با وجود امکانات بیشتر و پیشرفته‌تر هدفون Beoplay H9 در مقایسه با نسل پیشین خود، اما قیمت آن هیچ تغییری نکرده و مسئولان شرکت Bang & Olufsen برای آسایش هرچه بیشتر مشتریان خود برنامه‌ای برای افزایش قیمت محصول جدید ندارند.

 در این نسل از هدفون‌های  شرکت B&O، دستیار صوتی گوگل به طور کامل با دستگاه هماهنگ شده است و کاربر می‌تواند ضمن گفتگو با هدفون، درخواست‌های خود را نیز مطرح کند. با وجود دستیار صوتی هوشمند در این هدفون اما هم‌چنان امکان کنترل دیجیتال وجود دارد و کاربران می‌توانند هنوز هم مانند گذشته روی صندلی خود نشسته و در حال نوشیدن یک فنجان چای از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند.

هدفون B&O گجتی با باتری غول‌پیکر و دستیار هوشمند گوگل

روی این هدفون‌ها یک دکمه اختصاصی برای برقراری ارتباط با دستیار صوتی گوگل تعبیه شده است و سازندگان با محدودسازی عملکرد آن تلاش کردند که همه چیز را به دستیار صوتی گوگل نسپارند و دست کاربر را برای کنترل دستگاه خود باز بگذارند. هدفون Beoplay H9 پس از مجهز شدن به باتری با ظرفیت بسیار بالا، قادر است تا ۲۵ ساعت بدون وقفه به پخش موسیقی بپردازد. مدل جدید هدفون شرکت Bang & Olufsen با قیمت ۵۰۰ دلار قابل خریداری است.

انتهای پیام/

نسل جدید هدفون‌های B&O توجهات بسیاری را به خود جلب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار