فعالیت ۳۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در ملایر

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر از فعالیت ۳۴ آموزشگاه آزاد زیر نظر فنی و حرفه‌ای دراین شهرستان خبر داد.

فعالیت ۳۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناصر یاریاری، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان با اشاره به اینکه ۳ مرکز ثابت شامل ۲ مرکز شامل مرکز برادران، مرکز خواهران و مرکز جوش تخصصی فنی و حرفه‌ ای در ملایر فعالیت دارند، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت سیار در ۱۳ بخش دیگر در شهرستان فعال است.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر مراکز ثابت در مراکز سیار شامل آموزش در روستاها، دانشگاه، صنایع و صنوف، سکونتگاه‌های غیر رسمی و جوار دانشگاه انجام می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر با اشاره به اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۵ نفر در مراکز ثابت و سیار شهرستان و آموزشگاه‌های آزاد، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند افزود: در سه ماهه نخست امسال نیز ۵۶۶ نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.

یاریاری با اشاره به اینکه رشته‌های مختلفی در مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فعال است گفت: این رشته‌ها بنا به علاقه کارآموزان در مراکز فعال هستند و کارآموزان پس از طی دوره و موفقیت در آزمون مدرک فنی و حرفه‌ای را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت ایران معرفی شده است تصریح کرد: در این زمینه فنی و حرفه‌ای برنامه‌های خوبی را برای توسعه این هنر در شهرستان داشته و در نظر دارد دوره‌های منبت ریز را برای خواهران و برادران برگزار کند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر با بیان اینکه این دوره‌ها علاوه بر توسعه هنر مبل و منبت می‌تواند اشتغال بسیار خوبی را به ویژه برای بانوان ایجاد کند گفت: بانوان علاقمند می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها که به صورت رایگان نیز برگزار می‌شود علاوه بر آموزش با یادگیری هنر منبت ریز درآمدزایی خوبی را برای خود داشته باشند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر از فعالیت ۳۴ آموزشگاه آزاد زیر نظر فنی و حرفه‌ای در ملایر خبر داد و گفت: این آموزشگاه‌ها در رشته‌های مختلف فعالیت دارند.

یاریاری با اشاره به هفته ملی مهارت گفت: با توجه به هفته فنی و حرفه‌ای و مهارت علاقمندان به رشته‌های مختلف با ثبت نام در آموزشگاه‌های آزاد می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی این آموزشگاه‌ها برخوردار شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته فنی و حرفه‌ای در ملایر از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

برگزاری برنامه‌های هفته فنی و حرفه‌ای در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.