علما وارثان پیامبر هستند

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: علما را باید گرامی داشت، زیرا طبق بیان پیامبر آن‌ها وارث پیامبران هستند.

علما وارثان پیامبر هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی درمراسم نکوداشت نیم قرن خدمات ومجاهدت های  آیت الله جعفری که در مصلی امام علی(ع) کرمان در حال برگزاری است، گفت: با اندک تامل در حوزه‌های علمیه این نکته قابل درک است که عالمان دین از بین مردم به پا خاسته و همراه آن‌ها بودند.

وی افزود: سلسله علما و در راس آن امام امت در دنیای امروزمردم را آگاه و سیره و سنت پیامبر را احیا نمود و در برابر قلدران زمان ایستادگی کردند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: علما در دوران مبارزه شاهنشاهی درکنار مردم بودند چه در واقعه آتش کشیدن مسجد جامع کرمان که منجر به شهادت عده‌ای شد وچه در دوران دفاع مقدس آیت الله جعفری نیز از این علما بود.

حجت الاسلام علیدادی بیان کرد: خوب است از علمای حوزه علمیه اقای صالحی، روحانی و حقیقی یادی کنیم و تشکر از مردم کرمان و اهالی نماز جمعه و بسیج و نیرو‌های انتطامی و ائمه جمعه و فرمانداران و استانداران و نمایندگان مردم درمجلس که در کنار این قدردانی بودند.

وی از حضور حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری اولین امام جمعه شهر کرمان حجت الاسلام و المسلمین حجتی و سردار سلیمانی و همه مدعوین تشکر کرد.

فدایی استاندار کرمان نیز دراین مراسم با قدردانی ازحضور میهمانان گفت: باید با غیر از زبان سر نیز با رفتارمان برای دین تبلیغ کنیم، زیرا مردم اگر ورع و مجاهدت شما علما را ببینند باعث تبلیغ دین می‌شود

وی افزود: آیت الله جعفری با رفتار و منش و شخصیت و سبک زندگی خود این مهم را انجام و این زندگی ایشان بود که مردم را به سوی دیانت دعوت کرد.

فدایی تصریح کرد: نظارت دقیق وی با هدف اصلاح درحاکمیت و کمک به نظام همیشه وجود داشت واین جای بسی قدردانی داشت.

استاندار کرمان با اشاره به نقش آیت الله جعفری در ایجاد هماهنگی بین اجزای حاکمیت اظهارکرد: موفقیت‌هایی که در استان در سال‌های اخیر حاصل شد به دلیل همین نقش هماهنگی خوب ایشان بود.

انتهای پیام/ح

علما وارث پیامبران هستند

برچسب ها: نکوداشت ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار