از ابتدای سال ۲۱ میلیارد ریال به مردم مناطق محروم خراسان جنوبی کمک شده است

بخشی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت : از ابتدای سال تاکنون ۲۱ میلیارد ریال با اجرای خدمات حمایتی، درمانی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه در مناطق کم برخوردار به مردم نیازمند خراسان جنوبی کمک شده است.

وی افزود :این کمک‌ها با مشارکت داوطلبان و خیرین جمع آوری و هزینه شده که در قالب طرح‌های مختلف در اختیار نیازمندان، خانوار‌های کم برخوردار مناطق محروم و بیماران قرار گرفته است.

بخشی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۱۰ هزار و ۱۹ نفر از خدمات حمایتی، درمانی و فعالیت‌های انسان دوستانه هلال احمر استان بهره‌مند شده اند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  افزود :در راستای اجرای طرح" فرشتگان رحمت " قریب به چهار هزار بسته غذایی با ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی همچنین ادامه داد :  در قالب اجرای طرح "همای رحمت" برای قریب به هزار و ۱۸۶ نفر در ایام ماه مبارک رمضان غذای گرم تهیه شده است.

 بخشی  ارائه خدمات حمایتی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: در قالب برپایی ایستگاه‌های سلامت به سه هزار و ۶۶۵ نفر ارائه خدمت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین هزار و ۱۶۲ نفر از هم استانی‌ها در قالب کاروان‌های سلامت از خدمات پزشکی هلال احمر بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/ک

بهره مندی ۱۰ هزار نفر از خدمات هلال احمر

برچسب ها: هلال احمر ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.