ذوب آهن چارتر به امارات نمی‌رود/ اسماعیلی فر در ترکیب اصلی منصوریان

تیم فوتبال ذوب آهن ایران برای دیدار با الاتحاد عربستان، شنبه هفته آینده راهی امارات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران درحالی باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الاتحاد عربستان برود که تلاش می‌کند با شکست این تیم به مراحل پایانی مسابقات راه پیدا کند.

قرار است شاگردان علیرضا منصوریان برای برگزاری دیدار رفت که روز ۱۴ مرداد برگزار می‌شود، ۱۲ مرداد راهی دوبی شوند تا آماده بازی در ورزشگاه زعبیل شوند و همچنین دیدار برگشت که به میزبانی نماینده ایران است، در قطر برگزار خواهد شد. همچنین درحالیکه مطرح شده بود ذوبی‌ها با پرواز چارتر راهی امارات می‌شوند، اما احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم شنبه هفته آینده (۱۲ مرداد) به امارات می‌رود، اما چارتر نیست.

ذوب آهن برای بازی با شاگردان خوزه لوئیس سیرا شیلیایی، محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و همچنین در روز‌های گذشته گفته شده بود که دانیال اسماعیلی فر هم مصدوم است، اما او مشکلی ندارد و در ترکیب اصلی تیمش رو در روی الاتحاد عربستان بازی می‌کند.

قرار است ذوبی‌ها که هدف شان پیروزی است، پس از پایان بازی با الاتحاد و استراحت راهی ایران شوند تا تمرینات شان را پیگیری کنند. با توجه به قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در نظر گرفته اند و قرار است لیگ با تاخیر برگزار شود، ذوب آهن بدون برگزار بازی رسمی به امارات می‌رود، اما احتمال دارد تا هفته آینده بازی دوستانه‌ای انجام دهند.

در پایان لازم به ذکر است، خبر خوش برای ذوبی‌ها این است که مجوز بازی (ITC) ابیا بووی باکر و ماکالی کریسانتوس صادر شده و آن‌ها مشکلی برای تقابل با نماینده سعودی‌ها ندارند.


بیشتر بخوانید:

۴ ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران

منصوریان: افتخار می‌کنم یک پرسپولیسی در خیابان با من سلفی بگیرد/ تا زمانی که درگیر فضای مجازی هستیم ورزشگاه‌ها آلوده‌تر می‌شوند/ جدایی از استقلال حالم را بد کرد

۲ بازیکن خارجی ذوب به آسیا می‌رسند/ سبزپوشان همچنان منتظر ۳ سرباز


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار