صعود هشت تیم به مرحله حذفی مسابقات بسکتبال لیگ مردان گیلان

با اتمام مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، هشت تیم به مرحله حذفی این مسابقات صعود کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رفیعی سرپرست هیات بسکتبال استان گیلانگفت: با اتمام مرحله گروهی این مسابقات، تیم‌های درفک گلبند رشت، صومعه سرا، چای رفاه لاهیجان و دنیای فلز رشت با کسب عناوین اول تا چهارم گروه اول، به مرحله حذفی راه یافتند.
 افزود: همچنین تیم‌های بسکتبال شهرداری لنگرود، عقاب تالش، ملوان بندرانزلی و مهندسین گیلان به ترتیب با کسب عناوین اول تا چهارم گروه دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان گیلان جواز حضور در مرحله حذفی این مسابقات را کسب کردند.
رفیعی گفت: در هفته پایانی مرحله گروهی این رقابت‌ها و در نتایج کسب شده، تیم بسکتبال مهندسین گیلان با نتیجه ۶۷ بر ۵۸ برابر تیم عقاب تالش به برتری دست یافت و تیم شهرداری لنگرود نیز با نتیجه ۷۲ بر ۲۹ اسلم اسپورت رضوانشهر را شکست داد.
وی بیان کرد: همچنین تیم بسکتبال دنیای فلز رشت با نتیجه ۶۶ بر ۴۴ برابر تیم رودسر به برتری رسید و چای رفاه لاهیجان نیز موفق شد با نتیجه ۷۶ بر ۵۷ برابر تیم بسکتبال کوچصفهان پیروز شود.
سرپرست هیات بسکتبال گیلان اضافه کرد: تیم بسکتبال درفک گلبند رشت نیز با نتیجه ۷۲ بر ۵۸ برابر تیم صومه سرا به برتری رسید تا این تیم یا پیروزی در تمامی بازی‌های خود در مرحله گروهی در صدر جدول گروه اول قرار گیرد.
رفیعی در خصوص برگزاری مرحله حذفی این مسابقات نیز گفت: در این مرحله تیم‌های اول هر گروه با تیم‌های چهارم گروه دیگر و تیم‌های دوم هر گروه نیز با تیم‌های سوم گروه دیگر به صورت حذفی به رقابت می‌پردازند.
رفیعی خاطرنشان کرد: مرحله حذفی رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، به صورت دو بازی از سه بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند در دو بازی برابر حریفش به برتری دست یابد، به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.
در رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، ۱۱ تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های اول تا چهارم هر گروه به مرحله حذفی این مسابقات راه یافتند.

انتهای پیام/آ

هشت تیم بسکتبال به مرحله حذفی این مسابقات صعود کردند

برچسب ها: بسکتبال ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.