با حضور داور بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی؛

دوره بازآموزی قوانین داوری کیک بوکسینگ در رشت

دوره باز آموزی قوانین داوری کیک بوکسینگ با حضور داور بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: با حضور داور بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی، دوره باز آموزی قوانین داوری رشته کیک بوکسینگ با حضور مسئولان هیات ورزش‌های رزمی گیلان و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان در سالن مهمانسرای المپیک ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی با هدف به روز شدن دانش و شناخت پنل اصلی داوری برای اولین بار در سطح کشور و به مدرسی استاد محمد بهرام‌جودری داور بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی تشکیل شد.

همچنین، استاد محمد بهرام جودری، داور بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی در حاشیه برگزاری این کلاس به اهمیت کار قضاوت و داوری اشاره کرد و گفت: افرادی که به عنوان داور به قضاوت می‌پردازند باید به هیچ طیف و جناحی گرایش نداشته باشند.

وی، با بیان اینکه در عرصه ورزش نیز داور‌ها باید بدون هیچ جهت گیری بازیکن‌ها را قضاوت و داوری کنند، افزود: اگرچه اشتباه امری طبیعی بوده، اما نباید در روند مسابقات تاثیر منفی بگذارد.

داور بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: تمامی داوران اعم از سرداور، داور وسط و داوران کناری باید در طول مسابقات در رعایت اصول و قواعد بازی و داوری جدی و دقیق باشند.

در پایان این دوره آموزشی، ضمن پرسش و پاسخ حاضران به آموزش اصول قوانین داوری، همچنین نحوه و اجرای فنون داوری، بررسی امتیاز‌ها و ارایه نتایج عادلانه و واقعی در مسابقات نیز گفتگو شد.

در پایان استاد محمد بهرام جودری داور بین المللی فدراسیون ورزش‌های رزمی از تلاش‌های رئیس کمیته داوران هیات ورزش‌های رزمی گیلان برای برگزاری چنین دوره‌های آموزشی و همچنین داوری بی طرفانه وی در طول خدمتش با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

دوره بازآموزی قوانین داوری کیک بوکسینگ در رشت برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.