قهرمانی بانوان رزمی کار آستانه اشرفیه در مسابقات موی تای

بانوان رزمی کار آستانه اشرفیه در نخستین دوره مسابقات قهرمانی موی تای خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مونا شفیع نژاد، نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: انجمن ملی موی تای هیات ورزش‌های رزمی گیلان نخستین دوره مسابقات استانی خود را در بخش بانوان برگزار کرد و تیم آستانه اشرفیه قهرمان مسابقات موی تای بانوان شد.

وی که نظارت این دوره از رقابت‌ها را عهده دار بود، افزود: نخستین دوره مسابقات قهرمانی موی تای بانوان، با حضور ۸۴ بانوی رزمی کار در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت برگزار شد.

نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: رزمی کاران گیلانی در قالب ۱۲ تیم از ۹ شهرستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم رقابت کردند.

مونا شفیع نژاد، با بیان اینکه فرخنده رضاییان سرپرست امور بانوان انجمن موی تای استان گیلان مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت، افزود: این رقابت‌ها با کیفیت بالایی برگزار شد که در نتیجه تیم شهرستان آستانه اشرفیه با ۸ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۴ مدال برنز قهرمان این مسابقات شد و تیم رودسر با ۶ مدال طلا، یک مدال نقره و تیم شهرستان لاهیجان با ۵ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۳ مدال برنز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های رشت با ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک مدال برنز و لنگرود همچنین با ۲ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۴ مدال برنز در مکان‌های بعدی این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/م.ع

تیم آستانه اشرفیه قهرمان مسابقات موی تای بانوان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.