درخشش رزمی کاران گیلانی در مسابقات استریت فایت قهرمانی کشور

رزمی کاران گیلانی در دو بخش بانوان و آقایان استریت فایت قهرمانی کشور خوش درخشیدند و مدال‌های رنگارنگ از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: در مسابقات قهرمان قهرمانان انجمن ملی کیک بوکسینگ سیستم استریت فایت آقایان برای شرکت در تورنمنت بین المللی، گیلان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ورزشکارانی از استان‌های گیلان، لرستان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مراغه برگزار شد، تیم گیلان با سرمربیگری استاد هوشمند در بخش سوپر فایت با پنج کمربند طلایی و یک طلا در بخش جدولی مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: بر این اساس در رده سنی نونهالان، پارسا حیدری در وزن ۲۴ کیلوگرم مقام اول و کمربند طلایی را کسب کرد، در وزن ۲۶ کیلوگرم هیوا هوشمند، در وزن ۲۸ کیلوگرم آریا پورارضی و در وزن ۳۰ کیلوگرم آیدین مریخ، همچنین در رده سنی جوانان امید محمدی در وزن ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمامی و کمربند طلایی شدند.

فاطمه لطیفی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز، امین فرجی در وزن ۵۱ کیلوگرم مدال طلا در بخش جدولی را کسب کرد.

وی گفت: همچنین در رقابت‌های بخش بانوان که در تبریز برگزار شد، تیم گیلان با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و دو برنز عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان افزود:در این مسابقات، ورزشکارانی از استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و اصفهان حضور داشتند که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

فاطمه لطیفی گفت: در جریان ابن مسابقات و در رده سنی نونهالان، رها حمیدی در وزن ۳۱ کیلوگرم، در وزن ۴۶ کیلوگرم زهرا پورضعیف دوست مقام دوم و موفق به کسب مدال نقره شدند و همچنین در وزن ۳۵ کیلوگرم معصومه پورعاشور مدال برنز را کسب کرد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: همچنین در رقابت‌های رده سنی نوجوانان و در وزن ۷۴ کیلوگرم یکتا یوسفی پور عنوان قهرمانی و مدال طلا را تصاحب کرد و در وزن ۵۰ کیلوگرم آتنا آورسته موفق به کسب مدال نقره شد.

فاطمه لطیفی افزود: در رقابت‌های رده سنی جوانان نیز زهرا نوروزی در وزن ۶۲ کیلوگرم مدال طلا و زهرا ثنایی رحمن در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز مریم محمدعلیپور در وزن ۵۰ کیلوگرم، بهناز محمدی در وزن ۵۵ کیلوگرم، سحر عسگری در وزن ۶۵ کیلوگرم، آذر بوته کار در وزن ۸۵ کیلوگرم و آمنه ممتازصنعتی در وزن ۹۰ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شدند و زینب درویشی نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم توانست مقام دوم و مدال نقره را کسب کند.

 

انتهای پیام/م.ع

کسب مدال‌های رنگارنگ رزمی کاران گیلانی در استریت فایت قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.