برگزاری مسابقات بین المللی الیت کیک بوکسینگ با حضور رزمی کاران کشور‌های حاشیه خزر در گیلان

مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: مسابقات بین المللی رشته رزمی الیت کیک بوکسینگ با حضور رزمی کاران کشور‌های حاشیه خزر دهم بهمن ماه به میزبانی لاهیجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت:مسابقات بین المللی رشته رزمی الیت کیک بوکسینگ با حضور چند تیم این رشته رزمی از کشور‌های حاشیه دریای خزر دهم بهمن ماه به میزبانی لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، رزمی کاران در این رقابت ورزشی به صورت تک بازی و حرفه‌ای با هم رقابت می‌کنند، افزود: مسابقات بین المللی الیت کیک بوکسینگ ایران همزمان با ایام جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با عنوان جام فجر در شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: چند سال اخیر مسابقات بین المللی این سبک رزمی در کشور آذربایجان و گرجستان برگزار شده بود که تیم ایران نیز در آن حضور یافت، اما امسال با توجه به درخواست ایران، این مسابقات بین المللی در کشور ما و در استان گیلان برگزار می‌شود.

فاطمه لطیفی، با بیان اینکه، شرکت کنندگان در این دوره از نفرات برتر سبک که در رقابت‌های اخیر شهرکاشان استان اصفهان برگزار شده بود انتخاب شدند، افزود: این مسابقات به مدت ۲ روز در لاهیجان برگزار می‌شود که در نهایت به نفرات اول هر وزن کمربند قهرمانی و به نفرات دوم کاپ قهرمانی اهداء خواهد شد.

وی گفت: اسامی شرکت کنندگان در رقابت های مسابقات بین المللی الیت کیک بوکسینگ  به زودی  اعلام می‌شود.

مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور تصریح کرد: الیت کیک بوکسینگ یک ورزش ایرانی است که توسط مستر اردشیر داوطلب ابداع و بنیان نهاده شده و هم اینک نیز، در کشور‌های مختلف جهان فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

لاهیجان میزبان برگزاری مسابقات بین المللی الیت کیک بوکسینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.