گیلان قهرمان مسابقات دفاع شخصی بانوان کشور

بانوان رزمی کار گیلانی قهرمان مسابقات دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان کشور شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: مسابقات دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان کشور که به مناسبت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر به میزبانی گیلانی در لاهیجان برگزار شد، بانوان رزمی کار گیلانی قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

وی افزود: مسابقات دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان کشور با حضور ۲۲۵ فایتر از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: بانوان ورزشکار شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مدت ۲ روز با هم رقابت کردند.

فاطمه لطیفی در پایان این مسابقات، تیم دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان گیلان عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد، تیم ایلام دوم شد و قزوین در رتبه سوم قرار گرفت.

وی افزود: همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها به تیم همدان تعلق گرفت و کمربند قهرمانی بهترین بازیکن این مسابقات نیز به گیلان اهدا شد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان تصریح کرد: سمیه حجتی، رئیس کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی گیلان مسئولیت برگزاری و مونا شفیع نژاد نایب رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان مسئولیت نظارت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشتند.

 

انتهای پیام/م.ع

مسابقات دفاع شخصی و قوه الرمی بانوان کشور با قهرمانی تیم گیلان در لاهیجان پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.