جودوکار نوجوان کشورمان به مدال نقره آسیا رسید

در مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان آسیا ملی پوش کشورمان در فینال رقابت‌ها مغلوب حریف خود شد و به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها رسید.

نماینده جودوکار نوجوان کشورمان نایب قهرمان آسیا شدبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان آسیا به میزبانی چین تایپه در حال برگزاری است. امروز در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل عیسی زایی پس از غلبه بر حریفانی از کشور‌های مغولستان و عربستان صعودی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

او در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده کشور میزبان (چین تایپه) رفت و تواسنت حریف خود را ایپون و به مرحله نهایی مسابقات صعود کند.

ابوالفضل عیسی زایی در فینال این مسابقات به مصاف ساگینالیوف از قزقیزستان رفت، اما نتوانست مقابل این حریف قرقیزی توفیقی را کسب کند و با قبول شکست در مقابل او به مدال نقره این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

احمدزاده صاحب گردن آویز نقره شد

رامین احمدزاده نماینده خوش آتیه وزن ۶۶ کیلوگرم ایران در فینال با "تیناربای " از قزاقستان روبه رو شد، اما نتوانست برابر این حریف به برتری دست یابد.

احمدزاده، پیش از این، در دور اول مغولستان را مغلوب نمایش زیبای خود روی تاتامی کرد و سپس مقابل قرقیزستان به برتری دست یافت، در نیمه نهایی هم هند را با شکست بدرقه کرد.


بیشتر بخوانید:

نفرات اعزامی به مسابقات جهانی جودو کارگران مشخص شدند

تیم ملی جودو کارگران در مسیر هتریک قهرمانی

مدیر تیم‌های ملی جودو: نوجوانان و جوانان جودو کار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند/ امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از ما کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
بررسی دوپینگ هم داشته مسابقات ؟
آخرین اخبار