گوهری: روند خوب سایپا باید با آغاز لیگ برتر هم ادامه یابد

گفت: در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل نتایج خوبی گرفته ایم و این روند خوب باید در لیگ برتر هم ادامه یابد.

احمد گوهری دروازه‌بان تیم سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیم سایپا در رقابت‌های جام شهدا بیان کرد: این رقابت‌ها برای تیم ما خیلی خوبی بود و به سایپا کمک کرد. بازیکنان ما با کسب قهرمانی جام شهدا و برتری مقابل تیم‌های پرسپولیس و شاهین بوشهر نشان دادند در فصل آتی لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل نتایج خوبی مانند برتری مقابل شهر خودرو مشهد و این ۲ بازی داشته ایم و باید این روند را با آغاز لیگ هم ادامه بدهیم. خیلی خوشحالیم که با بازی‌ها و عملکردی خوب، قهرمان جام شهدا شدیم.

او درباره حضورش در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه مارک ویلموتس و دستیارانش نسبت به بازیکنان جوان لیگ برتر دیدگاه مثبتی دارند، خوشحال کننده است. من سال گذشته در تیم پارس جنوبی عملکرد خوبی داشتم و امسال هم با انتخابی خوب به سایپا آمدم تا زیر نظر ابراهیم صادقی فوتبالم را ادامه بدهم. در اردوی اخیر تیم ملی هم طبق نظر خودم و مربیان عملکردم خوب بود. ویلموتس و اسپینوزی، مربی دروازه بان‌های تیم ملی از من راضی بودند. از کادرفنی تیم ملی به دلیل اعتماد به نفرات جوانی مانند خودم برای حضور در اردو تشکر می‌کنم.

گوهری درباره اینکه آیا حضورش در اردو‌های تیم ملی تداوم خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: این موضوع به خودم بستگی دارد. باید بهترین عملکرد را داشته باشم و شک نکنید امسال انگیزه ام نسبت به فصل‌های پیش خیلی بیشتر است.

دروازه بان تیم سایپا درباره اردو‌های آماده سازی پیش فصل این تیم گفت: به نظر من اردوی ما در بروجن خیلی خوب بود چرا که تمام امکاناتی که می‌خواستیم در این کمپ فراهم بود و توانستیم نهایت استفاده را از این اردو‌ها ببریم. امیدوارم تا شروع لیگ هم تمرینات خوبی برگزار کنیم و با آمادگی کامل در رقابت‌های لیگ به میدان برویم.


بیشتر بخوانید

سایپا تهران ۳ - شاهین شهرداری بوشهر یک/ نارنجی پوشان قهرمان جام شهدا شدند

لطفی: قسمت شد در جام شهدا شرکت کنیم/ تیم سایپا به جوانان خیلی بها می‌دهد


انتهای پیام/

اظهارات احمد گوهری درباره وضعیت تیم سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار