رئیس انجمن کشتی چوخه کشور گفت: ایجاد فدراسیون ملی برای رشته کشتی با چوخه نیازمند،حمایت بیشتر مسئولان از این ورزش سنتی است.

تلاش به منظور تشکیل فدراسیون کشتی با چوخهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربانعلی قائمی رئیس انجمن کشتی چوخه کشور در گردهمایی بازنگری قوانین و مقررات جدید کشتی در مشهد گفت: بحث بازنگری قوانین و مقررات مربوط به کشتی چوخه در سال‌های مختلف وجود داشته که اولین بار در سال ۴۲ و آخرین بار سال ۹۵ در بجنورد انجام شد.
 
او تصریح کرد: این بار نیز در شهر مشهد آخرین قوانین مربوط به این رشته سنتی و پرطرفدار با حضور ۱۲۰ صاحب نظر و پیشکسوت کشور بررسی شد.
 
رئیس انجمن کشتی چوخه کشور گفت: کشتی چوخه در سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشته و امروز این ورزش نیازمند ساختار متناسب است از این رو خوش بین هستیم که روز‌های بهتری برای این ورزش داشته باشیم.
 
نودهی رئیس انجمن کشتی چوخه مشهد نیز گفت: از مسابقات چوخه استقبال خیلی خوبی می‌شود و سعی می‌کنیم در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
 
او تصریح کرد: هم اکنون خرد جمعی خوبی در خراسان رضوی برای کشتی با چوخه وجود دارد و حمایت بیشتر مسئولان از این ورزش نیاز است.
 
رئیس انجمن کشتی چوخه مشهد گفت: به دنبال این هستیم تا چوخه خراسان رضوی هدفمند و ساختار منظمی داشته باشد که بتوانیم این رشته ورزشی را از انجمن به فدراسیون تبدیل کنیم.
 
گردهمایی کشوری بازنگری قوانین کشتی چوخه به همت خراسان رضوی و انجمن چوخه کشور به میزبانی شهر مشهد برگزار شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

گردهمایی بازنگری قوانین و مقررات جدید کشتی در مشهد با حضور رئیس انجمن کشتی چوخه کشور

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.