ترامپ: رئیس کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان یک «قلدر وحشی» است!

رئیس‌جمهور آمریکا این بار «الایجا کامینگز»، رئیس کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا را هدف حملات لفظی توهین‌آمیز قرار داد.

ترامپ: رئیس کمیته اصلاحات و نظارت آمریکا یک «قلدر وحشی» است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دیروز (شنبه) در حساب توییتر خود از الایجا کامینگز، رئیس کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا به شدت انتقاد کرد و او را «قلدر وحشی» نامید.

ترامپ در توییتر نوشت: الایجا کامینگز یک قلدر وحشی است که بر سر نیرو‌های گشت مرزی زن و مرد به دلیل شرایط مرز جنوبی آمریکا داد و فریاد می‌کند. در حالی که در واقع حوزه انتخابیه بالتیمور شرایط بسیار بدتری دارد و بسیار خطرناک‌تر است.

وی در ادامه نوشت: حوزه انتخابیه او (بالتیمور) بدترین منطقه کل آمریکا شناخته شده است. مرز آمریکا تمیز و کارآمد است و به خوبی اداره می‌شود، فقط خیلی پرجمعیت است. منطقه کامینگز منزجرکننده و آلوده به موش و انواع جانوران جونده است. اگر او (کامینگز) وقت بیشتری را در بالتیمور گذرانده بود، شاید می‌توانست این منطقه بسیار خطرناک و کثیف را درست کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه توییت‌های توهین آمیزش نوشت: چرا باید این همه پول برای حوزه الایجا کامینگز فرستاده شود زمانی که این حوزه به عنوان بدترین و خطرناک‌ترین منطقه در کل آمریکا شناخته می‌شود. هیچ بشری نمی‌خواهد آنجا زندگی کند. این همه پول به کجا فرستاده می‌شود؟ چقدر پول به سرقت رفته است؟ هرچه سریعتر این فساد را بررسی کنید.

الایجا کامینگز نماینده حوزه انتخابیه هفتم مریلند از حزب دموکرات است. این حوزه تقریبا بیش از نیمی از شهر بالتیمور را شامل می‌شود. ۵۵ درصد حوزه انتخابیه کامینگز را آمریکایی‌های آفریقایی تبار و ۳۵ درصد آن را سفیدپوستان تشکیل می‌دهند. این منطقه پیشتر در گزارشی دومین رتبه را از نظر ثروتمند و افراد تحصیل کرده در مریلند کسب کرده بود.

دونالد ترامپ این توییت را در حالی منتشر کرده است که چندی پیش هم به دلیل انتشار توییت‌های توهین آمیز علیه زنان دموکرات کنگره به شدت از سوی دموکرات‌ها در آمریکا و حتی مقامات کشور‌های دیگر مورد انتقاد قرار گرفت. وی از زنان دموکرات کنگره خواسته بود به شهر‌های خود بازگردند و به اصلاح آن مناطق بپردازند.

کامینگز پیش از این بار‌ها سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ و رفتار نیرو‌های دولتی با مهاجران در مرز جنوبی کشور را محکوم کرده است. وی هفته گذشته هم از کوین مک آلینان، وزیر امنیت کشور به دلیل وضعیت تأسف بار بازداشتگاه‌های مهاجران به شدت انتقاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار