سالن نمایش فیلم در بردسیر تجهیز می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سالن نمایش فیلم در بردسیر با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در شهرستان بردسیر سه رویداد بزرگ و در سطح ملی و استانی (گل محمدی، سیب و گلابی و شعر آزاد) با ماهیت فرهنگی و معرفی پتانسیل‌های این شهرستان کمک بسیار بزرگی به رشد حوزه فرهنگ و گردشگری می‌کند.

وی با بیان طرح شهروند خلاق افزود: هدف از این طرح معرفی شهر‌ها بر اساس ظرفیت و پتانسیل آنهاست که با تعیین یک موضوع مشخص فعالیت خود را آعاز می کند و با وجود جشنواره‌های بردسیر این طرح درحال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تشکر از نگاه فرهنگی مسئولان در بردسیر گفت: نگاه فرهنگی تکلیف ما رابیشتر می‌کند و همانند گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمایت می‌کند و در این راستا سالن نمایش فیلم بردسیر نجهیز می شود.

 نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر ضمن استقبال از برگزاری ششمین جشنواره شعر آزاد استان کرمان در شهر بردسیر خواستار تعیین تکلیف در خصوص نجهیز سالن سینمای قدیم و مجتمع فرهنگی هنری شد.

وی با اشاره به وجود هنرمندان مستعد در شهرستان بردسیر گفت: امکانات فرهنگی و هنری در شهرستان کم است که نیازمند پیگیری درسطح استانی است تا فضای تجهیزاتی و امکاناتی ما به حد مطلوب برسد.

انتهای پیام /ی

کمبود امکانات فرهنگی و هنری در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار