تحقق اهداف تعلیم و تربیت با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و صدا و سیما

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دیدار با مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان گفت: همکاری و تعامل آموزش و پرورش با صداوسیما موجب تحقق اهداف تعلیم و تربیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دیدار با مسلم رحیمی مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای تحقق اهداف خود نیازمند همیاری همه ارگان‌ها و نهاد‌های ذیربط است، گفت: آگاه سازی اولیاء و دانش آموزان در زمینه‌های آموزشی و پرورشی به عنوان یکی از زمینه‌های اصلی همکاری بین آموزش و پرورش و صداوسیما باید دنبال شود.

وی با اشاره به حجم گسترده تراکم دانش آموزی در این ناحیه و کمبود فضای آموزشی، اظهار داشت: بهره گیری از فرصت و ظرفیت رسانه ملی در جذب و ترغیب خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار بسیار حائز اهمیت است.

آموزش و پرورش اساس پیشرفت کشور است

مسلم رحیمی مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان در ابن دیدار با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه، بیان کرد: برای ما نگاه به مسائل آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارگان‌های تاثیرگذار در بطن جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات هم اندیشی در گسترش همکاری‌ها بسیار مهم هستند، اذعان داشت: همکاری آموزش و پرورش با صداوسیما در زمینه جیران عقب ماندگی‌های پس از حوادث و تعطیلی‌های اضطراری نمود پیدا کرد.

رحیمی به آمادگی جهت تعیین بخش خبری ویژه آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: معرفی معلمان و فرهنگیان به عنوان الگو‌های جامعه نه نن‌ها در هفته معلم، بلکه در طول سال تحصیلی باید دنبال شود.

مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان، معرفی رشته‌های شغلی و فنی را از دیگر زمینه‌های همکاری این ۲ نهاد دانست و افزود: آموزش و توجیه والدین و خانواده‌ها موجب فراهم آوردن فرصت‌های بیشتری برای بروز استعداد‌های دانش آموزان می‌شود.

گفتنی است؛ سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در این دیدار از همکاری‌های مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.