مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع):

بیش از ۳۷ هزار نفر از خدمات رایگان پزشکی بسیج بهره‌مند شده اند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از بهره مندی بیش از ۳۷ هزار نفر از خدمات رایگان پزشکی بسیج در سال گذشته خبر داد.

بیش از ۳۷ هزار نفر از خدمات رایگان پزشکی بسیج بهره‌مند شده اند

جهان پور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: در سال گذشته ۳۷ هزار و ۲۵۹ نفر از خدمات رایگان پزشکی بسیج از جمله خدمات پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شده اند.

وی ادامه داد: در تمامی حوزه‌های درمانی به افراد کارت درمان تعلق می‌گیرد که با مراجعه به مراکز درمانی و استفاده از این کارت می‌توانند از خدمات مورد نظر استفاده کنند.

جهان پور بیان کرد: افرادی که دارای کارت درمان هستند می‌توانند خدمات پزشکی را با ۲۰ تا ۳۰ درصد و در مواردی صد درصد دریافت کنند.

وی اظهار کرد: این فعالیت‌ها در شهرستان‌های ایلام، دهلران، ایوان و سرابله صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود : تقریبا ۵۰ پزشک در ۴ درمانگاه فعالیت‌های پزشکی در این زمینه را انجام می‌دهند.

وی مطرح کرد: بیشترین خدمات ارائه شده در زمینه‌های دندانپزشکی، سونوگرافی، تزریقات، اورژانس، پرستاری، فیزیوتراپی و متخصص قلب صورت گرفته است.

جهان پور یادآور شد: امسال نیز تعدادی اردوی جهادی در مناطق سرطاف، هفت چشمه، سبزی آباد، ماژین و کمربندی کارخانه نمک توسط نیرو‌های جهادی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ن

بهره مندی بیش از ۳۷ هزار نفر از خدمات رایگان پزشکی بسیج

برچسب ها: اخبار سلامت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.