تجلیل از دست اندرکاران نمازجمعه محلات

از فعالان، خیرین، مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه محلات و نیم ور تجلیل شد.

تجلیل از دست اندرکاران نمازجمعه محلاتبه گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: جلسه شورای اداری شهرستان محلات با محوریت چهلمین سالگرد اقامه اولین  نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی و با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی، امامان جمعه محلات و نیم ور، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان محلات در فرمانداری این شهرستان برگزار و در این جلسه در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد‌های نماز جمعه محلات و نیم ور از فعالان، خیرین، مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه محلات و نیم ور تجلیل شد.

امامان جمعه محلات و نیم ور نیز در این مراسم ضمن تجلیل از مسئولان برگزاری نماز جمعه بر حضور مستمر و گسترده مسئولان در نماز جمعه محلات و نیم ور تأکید کردند.

حجت الاسلام حاجی پور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به بیان اهمیت و جایگاه اقامه نماز جمعه در طول چهار دهه انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام حاجی پور گفت: درطول چهل سالی عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی تجربه‌های فراوان و با ارزشی کسب شده که یکی از این تجربه‌ها که در موقع تنگنا‌ها و مشکلات همیشه راهگشا و کارساز بوده حضور گسترده مردم در مراسمی همچون ایام محرم و پیاده روی اربعین حسینی است.

وی افزود: این اواخر هم در اتفاقات و حوادثی مانند زلزله و سیل، حضور مردم باعث عبور از مشکلات و تسهیل امور شد و لذا تشکیل ستاد مردمی لازم است مناسبت‌ها و ضرورت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی از مسئولان و خیرین و گروه‌های مردمی درخواست کرد برای تشکیل این ستاد که اولین برنامه آن برای ایام الله عید غدیر خم و دهه مبارک امامت و ولایت برنامه ریزی شده همکاری و شرکت کنند.

انتهای پیام / ج

از فعالان، خیرین، مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه محلات و نیم ور تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.