امام جمعه جوان تهران در اراک؛

هر جا ما خوب کار نکردیم دشمن از موقعیت‌ها استفاده کرد

حجت الاسلام حاج علی اکبری در سفر به اراک گفت: هر جا ما خوب کار نکردیم دشمن از موقعیت‌ها استفاده کرد.

هر جا ما خوب کار نکردیم دشمن از موقعیت‌ها استفاده کردبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه جوان تهران و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سفر به اراک در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به جایگاه نماز جمعه و مسئولیت امامان جمعه در روشنگری در جامعه گفت: هر جا ما خوب کار کردیم، دشمن نامیده شد و هر جا خوب نبود این دشمن بود از موقعیت‌ها استفاده کرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: نماز جمعه سنگری تاثیرگذار در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

وی اضافه کرد: همانگونه که انبیاء و اولیای الهی مردم را به تقوا و صبر دعوت کردن امامان جمعه هم می‌بایست تقوی و صبر را پیشه کنند به مردم نزدیک شوند و حتی به دنبال حل مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مردم باشند.

رسالت روحانیون و ائمه جمعه سنگین کار شان هدایتگری است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک هم در این نشست گفت: رسالت ما روحانیون و ائمه جمعه سنگین‌تر است و کار ما هدایتگری در جامعه را برعهده داریم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ۴۰ سال است نماز جمعه در کشور برپا می‌شود و از تریبون مقدس نماز جمعه باید آرمان‌های نظام، اهداف شهدا و خواسته‌های رهبری و مردم گفته شود.

در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان مرکزی در اراک که امامان جمعه ۳۳ شهرستان استان، آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان و حجت الاسلام حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حضور داشتند درخصوص مسائل روز کشور و برخی مشکلات مصلی‌های نماز جمعه گفتگو و تبادل نظر کردند و تعدادی از امامان جمعه از مشکلات مردم گفتند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.