بررسی مباحث فرهنگی استان مرکزی / آیت الله دری:تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان مرکزی یک ضرورت اجتماعی

در جلسه‌ای با حضور مسئولان استان مرکزی مباحث فرهنگی بررسی شد.

بررسی مباحث فرهنگی استان مرکزی / آیت الله دری:تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان مرکزی یک ضرورت اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در جلسه‌ای با حضور مسئولان استان مرکزی به ریاست نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی مباحث فرهنگی بررسی شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این نشست از تشکیل یک قرارگاه فرهنگی در استان خبر داد و گفت: این موضوع یک ضرورت اجتماعی است و همه دستگاه باید برای رسیدن به اهداف فرهنگی تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی بر همدلی، همراهی و انسجام در اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی تاکید کرد و افزود: مصلای بیت‌المقدس باید به عنوان یک کانون مهم مورد توجه قرار گیرد و در کنار بقیه مراکز فرهنگی و بقاع متبرکه برای جذب جوانان برنامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: این مهم میسر نخواهد شد مگر با تلاش همگرایی و هم افزایی و ایجاد یک گروه اندیشه ورز که برای روز‌های پیش‌رو از جمله جشن نیمه شعبان، روز جوان و پس از آن برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شود.

در ادامه جلسه برخی مسئولان فرهنگی از جمله اداره اوقاف تبلیغات اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی سپاه روح الله نیروی انتظامی و صدا و سیما در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی، اماکن مورد اجرا، دسته بندی موضوعات و گروه هدف برنامه‌های فرهنگی مواردی را یادآور شدند.

انتهای پیام / ج

نشست مسئولان فرهنگی استان مرکزی با آیت الله دری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.