ضرورت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده تا پایان سال

پیگیری دستورات وزیر کشور مبنی بر تلاش دستگاه‌ها برای انجام تکالیف و بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده تا پایان سال از برنامه‌های کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده است.

ضرورت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده تا پایان سالبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری جلسه با اعضای قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، مدیریت بحران استان و استاندار گلستان اهم برنامه‌های هفتمین جلسه کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده در استان گلستان به شمار می‌رود.

همچنین در هفتمین جلسه کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده، گزارش بازدید میدانی اعضاء کمیته از مناطق سیل زده ارائه خواهد شد و موانع و کاستی‌های موجود در روند بازسازی مناطق آسیب دیده استان گلستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیگیری دستورات وزیر کشور مبنی بر تلاش دستگاه‌ها برای انجام تکالیف و بازسازی ونوسازی مناطق سیل زده تا پایان سال از برنامه‌های کمیته نظارت و بازرسی است.

همچنین گزارش اعضای کمیته بازرسی و نظارت در خصوص مصوبات قبلی قرارگاه مرتبط با هریک از اعضا ارائه خواهد شد.

ششمین جلسه کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده به ریاست علی طالبی دبیر این کمیته و رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور ماه گذشته (تیرماه) در استان خوزستان تشکیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار