برپایی جلسه کمیته تخصصی فرهنگی ستاد هفته دفاع مقدس خوزستان

جلسه کمیته تخصصی فرهنگی، هنری و ادبیات نمایشی ستاد هفته دفاع مقدس با حضور معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و نمایندگان نهاد‌های فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  جلسه کمیته تخصصی فرهنگی، هنری و ادبیات نمایشی ستاد هفته دفاع مقدس خوزستان با حضور مرتضی جمشیدی، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی استان برگزار شد.

جمشیدی گفت: با اهمیت شمردن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس، هدف از برگزاری این جلسه را مشارکت و هم اندیشی و اعلام برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس توسط دستگاه‌های فرهنگی است.

وی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی را پیشنهاد دهند که قابلیت اجرایی داشته باشند و یا یک برنامه خاص و محوری را اجرا کند.

 معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هفته دفاع مقدس به اجرای برنامه‌های، همایش شهر ویژه دفاع مقدس، اجرای تئاتر خیابانی ویژه دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس، نقد و رونمایی کتاب در زمینه دفاع مقدس، حمایت (خرید کتاب) تخصصی دفاع مقدس، برگزاری جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک، برگزاری نشست‌های تخصصی هنر و دفاع مقدس می‌توان اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه در صدد هستیم تا برنامه‌های امسال را بصورت محوری و تجمعی اجرا کنیم، لذا ضمن ارسال برنامه‌های پیشنهادی، دستگاه‌های فرهنگی یک نماینده دائم به دبیرخانه معرفی کند.

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه عکس، نقد و رونمایی کتاب در زمینه دفاع مقدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.