مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از برگزاری اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان خبر داد.

اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد  روز سه‌شنبه ۸ مردادماه سال جاری در سالن هنر‌های تجسمی و باهمت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان شهرستان آبدانان برگزار می‌شود، این جشنواره  برگزار می‌شود.
وی افزود: اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مساجد این استان برگزار شد.

 چراغی پور ادامه داد:  این جشنواره نقاشی با شعار محوری اخلاق، نشاط و معنویت ویژه اعضای کانون‌های مساجد شهرستان آبدانان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان «بچه‌های مسجد» با شعار ملی «اخلاق، نشاط و معنویت» در ۶ محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی، فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی و فعالیت‌های اجتماعی تا ۲۵ شهریور سال جاری در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می‌شود.

چراغی پور، با اشاره به اینکه سه جشنواره نقاشی، سرود و جشنواره ورزشی اعضای کانون‌های مساجد ایلام در طول اجرای طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» در این استان اجرا خواهد شد، افزود: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای استقبال از اعضای کانون‌ها و جوانان و نوجوانان در راستای اجرای طرح اوقات فراغت از ابتدای تیرماه سال جاری آغازشده است.

وی، بابیان اینکه در حال حاضر ۳۱۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در این استان در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مناطق روستایی و شهری در طرح اوقات فراغت مشارکت دارند.

انتهای پیام/با

برگزاری جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.