معاون توسعه‌ی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

فدراسیون ورزش‌های اسلامی بانوان به زودی در اختیار عرب عامری قرار می‌گیرد

مهین فرهادی زاد گفت: عرب عامری رئیس فدراسیون ورزش های اسلامی بانوان به نشست تخصصی امور بانوان دعوت نشده بود.

فرهادی زاد: عرب عامری به جلسه دعوت نشده بود/ در خصوص انتقادات با نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال صحبت کردیمبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره حضور نداشتن عرب عامری رئیس فدراسیون ورزش‌های اسلامی بانوان بیان کرد: عرب عامری برای جلسه‌ی امروز حضور نداشت چرا که روسای فدراسیون‌ها به این نشست تخصصی دعوت نشده بودند. در این جلسه فقط مسئول ورزش بانوان و نواب رئیس‌ فدراسیونهای دعوت شده بودند. برای فدراسیون ورزش‌های اسلامی بانوان، فرامرزیان رئیس امور مالی وزارت ورزش مکان مناسبی را در ورزشگاه انقلاب در نظر گرفته که به زودی پس از آماده سازی این مکان در اختیار عرب عامری  قرار می‌گیرد. فرامرزیان درباره مسائل مالی این فدراسیون تدابیری را در نظر دارد که در آینده اعلام خواهد شد. به زودی شاهد فعالیت این فدراسیون خواهیم بود.

او در ادامه گفت: برنامه‌ی ورزش زنان ۴ ساله تدوین شده  که  برنامه ریزی خوبی  برای آن  انجام شده است. در بخش ورزش همگانی تعدادی از طرح‌ها عملی شده است و تعدادی دیگر را باید عملیاتی کرد. من برای فعالیت‌ فدراسیون‌ها به عنوان یک حامی حضور خواهم داشت. هر جا که لازم باشد در حوزه‌های مدیریتی و فعالیت‌ها در بخش اساسنامه‌ای حمایت‌های لازم را انجام می‌دهم. خوشبختانه با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان اساسنامه حضور بانوان در مجمع انتخاباتی در حال تکمیل است.

فرهادی زاد درباره انتقادات وارد شده به نایب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ما با نایب رئیس فدراسیون‌ها جلسات منظمی را برگزار می‌کنیم و سال گذشته ۴ جلسه را برگزار کردیم. در این جلسات مشکلات حوزه‌ی بانوان بیان می‌شود. درباره مشکلات فوتبال بانوان با نایب رئیس این فدراسیون جلسه‌ای را برگزار کردیم که مطمئن باشید تمام نواب بانوان کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و موانع را با کمک روسای فدراسیون حل می‌کنند. خوشبختانه نگاه حمایتی از سوی فدراسیون‌ها وجود دارد و در ادامه شاهد هماهنگی‌های بیشتر خواهیم بود.

او درباره فضای فعالیت ورزش بانوان عنوان کرد: فدراسیون‌ها و فضای ورزش به دنبال مراقبت از ورزشکاران خانم است، اما گاهی دلخوری برای ورزشکاران به وجود می‌آید. ورزش هم برای دختران و  هم پسران است و نباید فرقی بین آن‌ها قائل شد.


بیشتر بخوانید: 

همایش تخصصی معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد

سلطانی فر: ١٥ تفاهم نامه بین فدراسیون‌های ورزشی ایران و عراق امضا شده که باید اجرایی شود

از مخالفان بی‌شمار آقای رئیس و پیشکسوتان ناراضی تا وزنه بردارانی که مربیان تیم ملی را قبول ندارند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نشست تخصصی امور بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار