نصب ۸ کنتور کارتی بر روی سکو‌های برداشت آب خراسان جنوبی

رئیس اداره ایمنی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت:۸ کنتور کارتی مجهز به سیستم کنترل از راه دور بر روی سکو‌های برداشت آب ویژه تانکر‌های آبرسان در خراسان جنوبی نصب شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، خسروی، رئیس اداره ایمنی، بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: این طرح با هدف کنترل حجم آب توزیع شده، حذف سکو‌های برداشت آب فاقد دستگاه‌های اندازه گیری و بهسازی سکو‌های برداشت آب برای ساماندهی ناوگان آبرسانی سیار انجام شد.


او همچنین با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی ناوگان آبرسانی سیار، تانکر‌های سیار به سیستم‌های ردیاب (GPS) مجهز شدند، افزود: تاکنون برای ساماندهی ناوگان آبرسان سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که برای اتمام این طرح به ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.


خسروی ترمیم محل استقرار تانکر‌های ثابت در داخل روستا‌ها را از دیگر موارد این طرح است که با وجود پرهزینه بودن این فرآیند، که به تنهایی چیزی بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار می‌طلبد، بنابر اولویت محل‌های استقرار تانکر‌های ثابت و میزان اعتبار تخصیص یافته عملیاتی خواهد شد.


رئیس اداره ایمنی، بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: مواردی از جمله ایمن سازی و مناسب کردن مکان‌های تخلیه آب در روستا‌های هدف و همچنین تجهیز باقیمانده سکو‌های برداشت آب به سیستم‌های کنترل اندازه گیری حجم آب برداشتی نیز درصورت تأمین اعتبار مورد نیاز، اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام/ب


کنترل حجم آب توزیع شده در خراسان جنوبی

برچسب ها: بحران آب ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار