با تصویب شورای عالی اداری؛

مدیران کشور جوان می‌شوند

به منظور ایجاد زمینه مناسب برای استقرار دانش‌گرایی و شایسته‌سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقای مدیران، میزان سن لازم برای تصدی سطوح مدیریتی کاهش می‌یابد.

مدیران کشور جوان می شوندبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت؛ ‌ شورای‌عالی اداری در یکصد و هشتاد و سومین جلسه مورخ هفدهم تیر ۱۳۹۸ به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور ایجاد زمینه مناسب برای استقرار دانش‌گرایی و شایسته‌سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقا مدیران، به استناد بند (۱۱) ماده (۱۱۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، ضمن اصلاح مصوبه «برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده دستگاه های اجرایی»، با کاهش میزان سن لازم برای تصدی سطوح مدیریتی موافقت کرد.


بیشتر بخوانید: تغییر شرایط احراز مدیریت در شورای عالی اداری


مطابق با این تصمیم، ‌ تصویب‌نامه مورخ پنجم آذر ۱۳۹۳ اصلاح و بر همین اساس، داشتن حداکثر ۴۵ سال برای تصدی سطوح «مدیریت عملیاتی و مدیریت پایه»، حداکثر ۴۷ سال سن برای سطوح «مدیریت میانی» و حداکثر ۵۰ سال سن برای سطوح «مدیریت ارشد» به تصویب رسید.

مصوبه شورای‌عالی اداری در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۹۸ از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به تمام وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکت ها، ‌ نهادهای عمومی غیردولتی و استانداری‌ها جهت اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
جوانگرايي خيلي خوبه حتما جواب ميده احسنت
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
مذیران جوان باید از تجربیات مدیران قبلی استفاده کنن
آخرین اخبار