مدیر سابق سیا: نامزد موردنظر ترامپ برای جانشینی کوتس «متملق و چاپلوس» است

جان برنان، مدیر سابق سیا نامزد موردنظر ترامپ برای جانشینی دَن کوتس، مدیر مستعفی اطلاعات ملی آمریکا را متملق و چاپلوس توصیف کرد.

­مدیر سابق سیا: نامزد موردنظر ترامپ برای جانشینی کوتس «متملق و چاپلوس» استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جان برنان، مدیر سابق سیا در پیامی در صفحه توییتر خود از  نامزد موردنظر ترامپ برای سمت مدیر اطلاعات ملی آمریکا انتقاد کرد.

برنان نوشت: دَن کوتس مدیر اطلاعات ملی آمریکا (که استعفا داده) به شکلی شایسته و با نهایت صداقت خدمت کرد. راتکلیف (سیاستمدار آمریکایی که انتظار می‌رود به عنوان جانشین او معرفی شود) در جریان جلسه استماع با حضور مولر، چاپلوسی و تملق کامل خود را درباره ترامپ به نمایش گذاشت. این زنان و مردان در جامعه اطلاعاتی شایسته رهبری همچون کوتس هستند که ملت را در اولویت قرار می‌دهند نه یک چاپلوس حامی ترامپ همچون راتکلیف.

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی اعلام کرد: «من با خوشحالی اعلام می‌کنم که جان راتکلیف، نماینده محترم تگزاس در کنگره از طرف من برای سمت رئیس اطلاعات ملی (آمریکا) نامزد می‌شود.»

وی افزود: «جان، دادستان پیشین آمریکا، برای کشوری که عاشق آن است این سمت را هدایت خواهد کرد. دن کوتس (رئیس کنونی اطلاعات ملی) در تاریخ ۱۵ اوت از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. می‌خواهم از دن به خاطر خدمات عالی‌اش به کشورمان تشکر کنم. نام رئیس موقت اطلاعات ملی به زودی اعلام می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار